tror allerede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMoar skriver:

4 dage 4 dage 4 dage  gik der med lille Lucas da jeg begynde og mærke sådan men det har vi jo lige snakket om 

Og derfor siger jeg 5 uger 

hæhæ...

Ja, har sagt til dig du ikke må sige de 4 dage.. men vil du høre noget lidt sjovt?

Jeg har jo termin d. 26/2... den første fødselsdag jeg fik ind i hovedet var én måned før terminen.. dvs. d. 26/1.. dvs om 4 dage!!!!!

Det er så også min søsters fødselsdag d. 26/1 og svigermors fødselsdag d.26/2... hmm... Kan hun ikke bare få sin egen fødselsdag!?

Min fornemmelse siger stadig d.14/2.. nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

TbCp

Caroline86 skriver:

... at min krop er ved at gøre sig klar til fødslen

Her de sidste par dage har jeg været ekstremt træt - altså ikke sådan at jeg falder i søvn hele tiden, men bare så jeg nærmest ikke kan få nok søvn (giver det mening!?).

Derudover har jeg flere plukkeveer end jeg plejer, og de er begyndt at bide lidt og trækker omme i lænden og ryggen. Jeg har ikke blærebetændelse eller nogle gener.

er 35+0 i dag, så i princippet kan det jo godt være hun så småt gør sig klar derinde.

Hvor mange af Jer oplevede den slags? Er det bare helt normalt at det starter på det her tidspunkt, eller skal jeg indstille mig på at prinsessen nok gerne vil ud før tid?

Knus Caroline som næsten ikke kan vente længere

Min Liva kom i uge 35+2 men kunne slet ikke mærke op til at der snart ville ske noget, så jeg var ikke "advaret"

Men det kan da godt være din krop er ved at gøre sig klar, tror dog ikke det betyder at du føder før tid af den grund.

Rigtig meget held og lykke med det forestående.... nu er den lille jo snart færdigbagt

Anmeld

22. januar 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

hæhæ...

Ja, har sagt til dig du ikke må sige de 4 dage.. men vil du høre noget lidt sjovt?

Jeg har jo termin d. 26/2... den første fødselsdag jeg fik ind i hovedet var én måned før terminen.. dvs. d. 26/1.. dvs om 4 dage!!!!!

Det er så også min søsters fødselsdag d. 26/1 og svigermors fødselsdag d.26/2... hmm... Kan hun ikke bare få sin egen fødselsdag!?

Min fornemmelse siger stadig d.14/2.. nu må vi se

Ej hvor skægt  Jeg  for hun får sin egen dag om 5 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.