tror allerede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... at min krop er ved at gøre sig klar til fødslen

Her de sidste par dage har jeg været ekstremt træt - altså ikke sådan at jeg falder i søvn hele tiden, men bare så jeg nærmest ikke kan få nok søvn (giver det mening!?).

Derudover har jeg flere plukkeveer end jeg plejer, og de er begyndt at bide lidt og trækker omme i lænden og ryggen. Jeg har ikke blærebetændelse eller nogle gener.

er 35+0 i dag, så i princippet kan det jo godt være hun så småt gør sig klar derinde.

Hvor mange af Jer oplevede den slags? Er det bare helt normalt at det starter på det her tidspunkt, eller skal jeg indstille mig på at prinsessen nok gerne vil ud før tid?

Knus Caroline som næsten ikke kan vente længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Her de sidste par dage har jeg været ekstremt træt - altså ikke sådan at jeg falder i søvn hele tiden, men bare så jeg nærmest ikke kan få nok søvn (giver det mening!?).

Derudover har jeg flere plukkeveer end jeg plejer, og de er begyndt at bide lidt og trækker omme i lænden og ryggen. Jeg har ikke blærebetændelse eller nogle gener.

er 35+0 i dag, så i princippet kan det jo godt være hun så småt gør sig klar derinde.

Hvor mange af Jer oplevede den slags? Er det bare helt normalt at det starter på det her tidspunkt, eller skal jeg indstille mig på at prinsessen nok gerne vil ud før tid?

Eih det lyder spændende!

KH

En dybt misundelig Zette der også vil have baby ud!

(det er nok bare for tidligt)

Anmeld

22. januar 2010

SarahAa

Jeg har haft det på præcis samme måde, det startede omkring 34+0 og der var jeg sikker på at der ikke ville gå mange uger, men alligevel måtte hun gerne vente med at melde sin ankomst

Jeg er idag 36+0 og har det stadig på samme måde, så om det er fordi de snart kommer ud, det er ikke lige til at sige, men man har stadig et indre håb!

Anmeld

22. januar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

Aaaah okay, nu forstod jeg bedre på FB hihi ..

Jeg havde meget i ugerne op til, jeg sov også bare helt vildt, kroppen havde slet ingen energi, havde lige en enkelt dag med rengøringsvanvid, men ellers ikke, og jeg havde voldsomme plukkeveer, men derfor kan det sagtens være at du er ved at forberede dig, det kan godt lyde sådan ihvertfald!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Aaaah okay, nu forstod jeg bedre på FB hihi ..

Jeg havde meget i ugerne op til, jeg sov også bare helt vildt, kroppen havde slet ingen energi, havde lige en enkelt dag med rengøringsvanvid, men ellers ikke, og jeg havde voldsomme plukkeveer, men derfor kan det sagtens være at du er ved at forberede dig, det kan godt lyde sådan ihvertfald!

ork, tror også der går flere uger endnu... men dejligt at mærke der sker noget

Anmeld

22. januar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

ork, tror også der går flere uger endnu... men dejligt at mærke der sker noget

Ja for den da!

Nu vare det ikke længe før prinsessen er der! Og når hun så kommer føler man tiden går aaalt for stærkt .. Kan slet ikke forstå min lille pige bliver 6 måneder, føler jo at det kun er en måned siden jeg fødte hende ..  

Nyd det søde

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Ja for den da!

Nu vare det ikke længe før prinsessen er der! Og når hun så kommer føler man tiden går aaalt for stærkt .. Kan slet ikke forstå min lille pige bliver 6 måneder, føler jo at det kun er en måned siden jeg fødte hende ..  

Nyd det søde

6 måneder!? NAARJ, du har jo lige født!? hvor vildt...

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Caroline86 skriver:

Øhhh plukveer og lidt biden i ryg/lænd/mave... Og vupti jeg fødte 36+0.... Så ja da, I to er sammen ved at finde den sidste melodi, inden der for alvor kommer lyd på

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Det mindes jeg slet ikke... :-S Altså - da jeg fødte Idun havde jeg sådan anfald af pluk-veer ca 3 uger inden termin. Da jeg så nåede til termin, så var der INGENTING før jeg fødte hende...

Men jeg havde det ikke som du beskriver.

hvornår er det de skal vende hende???

Anmeld

22. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Tja, det kunne da godt lyde som om der sker noget derinde.

Men hvis du pludselige får en kæmpe lyst til at gøre rent, rydde op eller lign. så ved du fødslen er på vej. Sådan havde jeg det nok 3 dage inden fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.