tror allerede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Det mindes jeg slet ikke... :-S Altså - da jeg fødte Idun havde jeg sådan anfald af pluk-veer ca 3 uger inden termin. Da jeg så nåede til termin, så var der INGENTING før jeg fødte hende...

Men jeg havde det ikke som du beskriver.

hvornår er det de skal vende hende???

akupunkturen starter onsdag, har to behandlinger torsdag og en enkelt fredag morgen inden jeg skal til manuel vending på fredag kl.11...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Tja, det kunne da godt lyde som om der sker noget derinde.

Men hvis du pludselige får en kæmpe lyst til at gøre rent, rydde op eller lign. så ved du fødslen er på vej. Sådan havde jeg det nok 3 dage inden fødslen.

tæller det at jeg er i gang med at lave en kæmpe kage!?

Anmeld

22. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

tæller det at jeg er i gang med at lave en kæmpe kage!?

Bum bum....tja.

Jeg fik bare sådan en ubeskrivelig lyst til at rydde op, ligge babytøjet sammen en ekstra gange, gik endda i gang med at sy puder og insektnet. På trods af at der var dræbervarmt i dagene inden. Vi tog også cyklen ud til fødegangen(rundvisning) et par dage inden, for der skulle bare ske noget.

En form for redebyggeri tror jeg, har ihvertfald hørt fra mange at de havde det på samme måde.

Så er ikke helt sikker på en kage går ind under kategorien. Men der er også 5 uger til din termin endnu ikke?

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

akupunkturen starter onsdag, har to behandlinger torsdag og en enkelt fredag morgen inden jeg skal til manuel vending på fredag kl.11...

Jeg håber virkelig bare det lykkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Bum bum....tja.

Jeg fik bare sådan en ubeskrivelig lyst til at rydde op, ligge babytøjet sammen en ekstra gange, gik endda i gang med at sy puder og insektnet. På trods af at der var dræbervarmt i dagene inden. Vi tog også cyklen ud til fødegangen(rundvisning) et par dage inden, for der skulle bare ske noget.

En form for redebyggeri tror jeg, har ihvertfald hørt fra mange at de havde det på samme måde.

Så er ikke helt sikker på en kage går ind under kategorien. Men der er også 5 uger til din termin endnu ikke?

jo...tror heller ikke hun kommer i morgen (selvom hun ville være velkommen, for hele min familie kommer faktisk i morgen)

Men det er rart at mærke kroppen forbereder sig!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jeg håber virkelig bare det lykkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak søde...

Det gør vi også!

Anmeld

22. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Bare lad være med at gå hjem fra sygehuset efter vendingsforsøget. En fra min mødregruppe fik af vide at hun endelig ikke måtte gå hjem men det gjorde hun alligevel og vupti, næste dag havde hun en nyfødt baby

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Bare lad være med at gå hjem fra sygehuset efter vendingsforsøget. En fra min mødregruppe fik af vide at hun endelig ikke måtte gå hjem men det gjorde hun alligevel og vupti, næste dag havde hun en nyfødt baby

tror ikke jeg går hjem... der er 40 min i bil Puha, så bliver jeg træt.. haha

Anmeld

22. januar 2010

MaleneG

Caroline86 skriver:

tror ikke jeg går hjem... der er 40 min i bil Puha, så bliver jeg træt.. haha

Arj altså nu er du kedelig

Anmeld

22. januar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

6 måneder!? NAARJ, du har jo lige født!? hvor vildt...

Ja nemlig! Kan slet ikke forstå det .. Sidder engang imellem og kigger tilbage på billeder fra hun blev født til nu, det er helt vildt så meget der sker ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.