tror allerede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

tror ikke jeg går hjem... der er 40 min i bil Puha, så bliver jeg træt.. haha

Det var heldigt. Kan også forstås på en anden måde...slap af når du kommer hjem

Held og lykke med det ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneG skriver:

Arj altså nu er du kedelig

I know...

Men du kender mig... er jo SÅÅÅÅ doven... eller..

Anmeld

22. januar 2010

Mira0911

Hun skulle da også helst gerne nu begynde og gøre klar...

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Hun skulle da også helst gerne nu begynde og gøre klar...

ja, men er du vimmer det trykker lige nu

Sidder helt musestille, og alligevel kommer plukkeveerne og de er altså ikke uden niv...

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Caroline86 skriver:

tror ikke jeg går hjem... der er 40 min i bil Puha, så bliver jeg træt.. haha

Men det sætter da nok gang i noget

Anmeld

22. januar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, men er du vimmer det trykker lige nu

Sidder helt musestille, og alligevel kommer plukkeveerne og de er altså ikke uden niv...

Tror jeg gerne på... Jeg ved ikke hvad plukkeveer er... Ved hvad veer er...

Hun træner bare... Lidt vildt...

Anmeld

22. januar 2010

Mor til matilde og gustav

Caroline86 skriver:

... at min krop er ved at gøre sig klar til fødslen

Her de sidste par dage har jeg været ekstremt træt - altså ikke sådan at jeg falder i søvn hele tiden, men bare så jeg nærmest ikke kan få nok søvn (giver det mening!?).

Derudover har jeg flere plukkeveer end jeg plejer, og de er begyndt at bide lidt og trækker omme i lænden og ryggen. Jeg har ikke blærebetændelse eller nogle gener.

er 35+0 i dag, så i princippet kan det jo godt være hun så småt gør sig klar derinde.

Hvor mange af Jer oplevede den slags? Er det bare helt normalt at det starter på det her tidspunkt, eller skal jeg indstille mig på at prinsessen nok gerne vil ud før tid?

Knus Caroline som næsten ikke kan vente længere

hej ikke for at skuffe dig eller noget, men jeg har haft det nogenlunde ligesådan siden uge 35 og jeg troede også at jeg var heldig at det var tegn på at der snart skete noget, men det er der stadig ikke og jeg er lige gået ind i uge 29(38+1) men det er ikke sikkert det er det samme for dig, jeg har også haft rigtig mange plukveer, været træt, utilpas osv og min lille pigeligger klar og fast i mit bækken og har gjort det siden uge 36, men mave er sunket osv, så jeg har virkelig haft en masse tegn på at hun snart kommer ud, men der er som sagt stadig ikke sket noget, men måske du er heldigellers kommer hun jo ihvertfald senere, ud det kommer hun da ihvertfald engangspændt på at hører hvornår der sker noget knus marie

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

marie pus skriver:

hej ikke for at skuffe dig eller noget, men jeg har haft det nogenlunde ligesådan siden uge 35 og jeg troede også at jeg var heldig at det var tegn på at der snart skete noget, men det er der stadig ikke og jeg er lige gået ind i uge 29(38+1) men det er ikke sikkert det er det samme for dig, jeg har også haft rigtig mange plukveer, været træt, utilpas osv og min lille pigeligger klar og fast i mit bækken og har gjort det siden uge 36, men mave er sunket osv, så jeg har virkelig haft en masse tegn på at hun snart kommer ud, men der er som sagt stadig ikke sket noget, men måske du er heldigellers kommer hun jo ihvertfald senere, ud det kommer hun da ihvertfald engangspændt på at hører hvornår der sker noget knus marie

regner heller ikke med at der sker noget foreløbig, men er nu rart at mærke kroppen varmen op til den store dag

Prøver at lade som ingenting og ordne de ting jeg ellers ville, men synes godt nok de bider en del lige nu...

Men kunne da være lidt sjovt hvis det så småt er på vej i gang... Så skal de bare have hende vendt så hun kan komme ud den rigtige vej..

Men lad os da lige få de små prinsesser til verden snart! Er jo spændt på at møde dem, når de har ligget og plasket rundt derinde så længe..

knus

Anmeld

22. januar 2010

Mor til matilde og gustav

Caroline86 skriver:

regner heller ikke med at der sker noget foreløbig, men er nu rart at mærke kroppen varmen op til den store dag

Prøver at lade som ingenting og ordne de ting jeg ellers ville, men synes godt nok de bider en del lige nu...

Men kunne da være lidt sjovt hvis det så småt er på vej i gang... Så skal de bare have hende vendt så hun kan komme ud den rigtige vej..

Men lad os da lige få de små prinsesser til verden snart! Er jo spændt på at møde dem, når de har ligget og plasket rundt derinde så længe..

knus

ja det kunne være skønt at de ville komme ud til os snart, jeg venter også bare som en gal til at møde hende og se hvad hun er for en, men tør ikke tro på at føde til tiden, synes nærmest alle jeg kender føder 14dage efter, så det regner jeg med indtil det modsatte er bevist...knus

Anmeld

22. januar 2010

Diana...

4 dage 4 dage 4 dage  gik der med lille Lucas da jeg begynde og mærke sådan men det har vi jo lige snakket om 

Og derfor siger jeg 5 uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.