marie pus skriver:
hej ikke for at skuffe dig eller noget, men jeg har haft det nogenlunde ligesådan siden uge 35 og jeg troede også at jeg var heldig at det var tegn på at der snart skete noget, men det er der stadig ikke og jeg er lige gået ind i uge 29(38+1) men det er ikke sikkert det er det samme for dig, jeg har også haft rigtig mange plukveer, været træt, utilpas osv og min lille pigeligger klar og fast i mit bækken og har gjort det siden uge 36, men mave er sunket osv, så jeg har virkelig haft en masse tegn på at hun snart kommer ud, men der er som sagt stadig ikke sket noget, men måske du er heldig
ellers kommer hun jo ihvertfald senere, ud det kommer hun da ihvertfald engang
spændt på at hører hvornår der sker noget knus marie
regner heller ikke med at der sker noget foreløbig, men er nu rart at mærke kroppen varmen op til den store dag 
Prøver at lade som ingenting og ordne de ting jeg ellers ville, men synes godt nok de bider en del lige nu...
Men kunne da være lidt sjovt hvis det så småt er på vej i gang... Så skal de bare have hende vendt så hun kan komme ud den rigtige vej.. 
Men lad os da lige få de små prinsesser til verden snart! Er jo spændt på at møde dem, når de har ligget og plasket rundt derinde så længe.. 

knus
Anmeld