Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har også måtte overgive mig og købe et par... Det eneste problem nu er at jeg er fortvivlet hver gang de er til vask - sidder og stirrer ind på det våde tøj der roterer og savner mine bukser...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Jeg har også måtte overgive mig og købe et par... Det eneste problem nu er at jeg er fortvivlet hver gang de er til vask - sidder og stirrer ind på det våde tøj der roterer og savner mine bukser...
Samme her - men jeg er for nærig til at købe et par til, selvom jeg har stået og aet et par i H&M for nylig... Når der kun er 5 uger tilbage så kan jeg godt klare mig med et par...
Rosa skriver: Samme her - men jeg er for nærig til at købe et par til, selvom jeg har stået og aet et par i H&M for nylig... Når der kun er 5 uger tilbage så kan jeg godt klare mig med et par...
Ja, det er rigtigt... Men jeg har jo faktisk MANGE uger igen - så måske jeg skulle give dem en lillesøster??? Kan man få dem i andre farver end sort??
Anne85 skriver: Hej sveske!Ved du om de stadig har dem?? Lige pt kan jeg kun gå i harems bukser og leggins... Maven begynder så langt nede at jeg på ingen måde kan ha vente jeans eller lignende på.. De gør av når man sidder ned
Hej sveske!Ved du om de stadig har dem?? Lige pt kan jeg kun gå i harems bukser og leggins... Maven begynder så langt nede at jeg på ingen måde kan ha vente jeans eller lignende på.. De gør av når man sidder ned
De plejer at have mange af dem i HM i storcentret... du må derop i morgen Anne... ta 2 par nu du er der...
Heiii smuk-sak..
Jeg har lige købt et par ekstra deroppe for 3 uger siden ca. så mon ikke de stadig har.. De er bare super skønne... Så du må hellere forbi hm Tirsdag og ha et par stykker
uhhhh ja de er bare så gode, her bliver de vasket om aftenen, hi hi så er de klar igen dagen efter, arhhhhhhh
Anne, du vil ikke fortryde at investere i sådan et par... Jeg bruger mine hele tiden. Jeg har faktisk 2 par i sort og et i grå.
Det ene par sorte er så tyndslidte mellem benene, at der snart går hul på dem - var der nogle der sagde fede lår
Trine_H skriver: Anne, du vil ikke fortryde at investere i sådan et par... Jeg bruger mine hele tiden. Jeg har faktisk 2 par i sort og et i grå. Det ene par sorte er så tyndslidte mellem benene, at der snart går hul på dem - var der nogle der sagde fede lår
Jeg har dem i en str. M - de er ret store i det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128