Anbefaler: Hyggebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Corn

Kristina V skriver:

Vente bukser med mave i.. Men super lækre.. De kostede 149, så det var jo ingen ting..

Tak for anmeldelse... Har nemlig lige bestilt dem igår, så rart at vide at jeg har noget at glæde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Kristina V

Trine_H skriver:

Jeg giver dig ret Kristina ... Det er absolut den BEDSTE invistering jeg har gjort. Jeg går ikke i andet når jeg er hjemme.

Har os bare glædet mig til idag, og sku tulle rundt i dem.. SKØNT!!

Kan du finde nogle sorte bukser med lige ben?? Alle dem jeg finder er med svej, og vil godt have med lige ben i..

Anmeld

25. januar 2010

Loa

Halløj...

Er sprit ny herinde, og er dog "kun" 15+7 henne, men har også netop invisteret i disse bukser, trods jeg ikke er så stor endnu

Men de er da bare fantastisk.... Man mærker næsten ikke man har bukser på.....

Dog syntes jeg mine bukse ben er meget lange, trods jeg ikke er speciel lav..... Andre der oplever det?

Anmeld

25. januar 2010

LauraLW

jeg har så hele 3 par... kunne ikke leve uden :-)

Anmeld

25. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg har to par af dem, og de er FANTASTISKE!!! Elsker at have dem på, og man kan også godt tillade sig at tage dem på ud og handle fx....

Kram

Anmeld

14. marts 2010

Anne85

Hej sveske!
Ved du om de stadig har dem?? Lige pt kan jeg kun gå i harems bukser og leggins... Maven begynder så langt nede at jeg på ingen måde kan ha vente jeans eller lignende på.. De gør av når man sidder ned

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Hej sveske!
Ved du om de stadig har dem?? Lige pt kan jeg kun gå i harems bukser og leggins... Maven begynder så langt nede at jeg på ingen måde kan ha vente jeans eller lignende på.. De gør av når man sidder ned

Ved godt det ikke er mig du spørger men jeg har lige købt dem i denne uge! Havde eet par men var lige nødt til at have to

Anmeld

14. marts 2010

NoName

Kristina V skriver:

Vil bare lige give HogM's mama sorte hyggebukser .. ´

Aldrig har jeg prøvet noget SÅ behageligt at have på, de strammer bare ingen steder, men sidder pænt på en, iforhold til det er ren søndags bukser..

har 2 par

Anmeld

14. marts 2010

Anne85

Mor til David skriver:

Ved godt det ikke er mig du spørger men jeg har lige købt dem i denne uge! Havde eet par men var lige nødt til at have to

Ihh hvor dejligt dem må jeg eje. Hvad koster de?

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Ihh hvor dejligt dem må jeg eje. Hvad koster de?

149 kr (tror jeg hun har skrevet længere oppe også) fåes i sort og grå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.