Anbefaler: Hyggebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Kristina V

Vil bare lige give HogM's mama sorte hyggebukser .. ´

Aldrig har jeg prøvet noget SÅ behageligt at have på, de strammer bare ingen steder, men sidder pænt på en, iforhold til det er ren søndags bukser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

bette

Kristina V skriver:

Aldrig har jeg prøvet noget SÅ behageligt at have på, de strammer bare ingen steder, men sidder pænt på en, iforhold til det er ren søndags bukser..

kan du linke til dem?

Anmeld

21. januar 2010

LMM

Kristina V skriver:

står lige og mangler et par til når jeg skal på fødegangen og til efter hvad er prisen? kan du sætte billede ind?

Anmeld

21. januar 2010

Kristina V

Jeg har godt nok købt dem i butikken så et link bliver svært, men det var de eneste søndagsbukser med "mave" de havde derude, og som jeg lige kan se, minder det utolig meget om dem de har på hjemmesiden...

Ved ikk om i kan få en ide af dem på billedet, men det er sorte (hvis i nu ikk kunne se det ), så er de elastiske, og med en binde snor for neden.. SÅ skønne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

LMM

Kristina V skriver:

Jeg har godt nok købt dem i butikken så et link bliver svært, men det var de eneste søndagsbukser med "mave" de havde derude, og som jeg lige kan se, minder det utolig meget om dem de har på hjemmesiden...

Ved ikk om i kan få en ide af dem på billedet, men det er sorte (hvis i nu ikk kunne se det ), så er de elastiske, og med en binde snor for neden.. SÅ skønne...

de ser bare lækre ud!! er det ikke bare alm. bukser eller er det vendte bukser? hvad koster de?

Anmeld

21. januar 2010

Kristina V

Vente bukser med mave i.. Men super lækre.. De kostede 149, så det var jo ingen ting..

Anmeld

21. januar 2010

Sisley

Kan også anbefale deres velourbukser. Har dem i mørkeblå - de er godt nok lidt lange, eller også er mine ben korte - men jeg skifter til dem så snart jeg har mulighed for det :-)

Anmeld

21. januar 2010

Maise

JÆÆÆÆÆS jeg har også et par. bruger dem stadig herefter jeg har født. En af mine bedste investeringer under min graviditet.

Anmeld

21. januar 2010

betjenten

Sådan et par har jeg også købt, og ja kan kun sige at de er FANTASTISKE

Dem kommer jeg helt sikkert til at bruge meget...

Anmeld

22. januar 2010

Trine_H

Jeg giver dig ret Kristina ... Det er absolut den BEDSTE invistering jeg har gjort. Jeg går ikke i andet når jeg er hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.