Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kristina V skriver: Vil bare lige give HogM's mama sorte hyggebukser .. ´ Aldrig har jeg prøvet noget SÅ behageligt at have på, de strammer bare ingen steder, men sidder pænt på en, iforhold til det er ren søndags bukser..
Vil bare lige give HogM's mama sorte hyggebukser .. ´
Aldrig har jeg prøvet noget SÅ behageligt at have på, de strammer bare ingen steder, men sidder pænt på en, iforhold til det er ren søndags bukser..
he he har dem på idag trods det er 10 uger siden jeg har født
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til David skriver: 149 kr (tror jeg hun har skrevet længere oppe også) fåes i sort og grå
149 kr (tror jeg hun har skrevet længere oppe også) fåes i sort og grå
Jeg har også lige købt et par, bare i går uden snor i buksebenene
De er simpelthen så kanon skønne at have på at jeg må invistere i 2 par mere her om et par uger
Anne85 skriver: Halleluja for h&m og tøj til ingen penge Findes der mon en trøje til?
Halleluja for h&m og tøj til ingen penge Findes der mon en trøje til?
Det er ikke et sæt som sådan - men de har jo også mange bluser til meget rimelige priser i deres MAMA-sortiment
FrkLarsen skriver: Jeg har også lige købt et par, bare i går uden snor i buksebenene De er simpelthen så kanon skønne at have på at jeg må invistere i 2 par mere her om et par uger
Dem med snor er gode hvis man er kortbenet (er 1,58!)
Loa skriver: Halløj... Er sprit ny herinde, og er dog "kun" 15+7 henne, men har også netop invisteret i disse bukser, trods jeg ikke er så stor endnu Men de er da bare fantastisk.... Man mærker næsten ikke man har bukser på..... Dog syntes jeg mine bukse ben er meget lange, trods jeg ikke er speciel lav..... Andre der oplever det?
Halløj...
Er sprit ny herinde, og er dog "kun" 15+7 henne, men har også netop invisteret i disse bukser, trods jeg ikke er så stor endnu
Men de er da bare fantastisk.... Man mærker næsten ikke man har bukser på.....
Dog syntes jeg mine bukse ben er meget lange, trods jeg ikke er speciel lav..... Andre der oplever det?
Det gør jeg
Er 1.76 høj og alligevel er buksebenene ca 10cm for lange til mig
Mor til David skriver: Dem med snor er gode hvis man er kortbenet (er 1,58!)
Kortbenet kan man vidst ikke kalde mig
Er 1.76
FrkLarsen skriver: Kortbenet kan man vidst ikke kalde mig Er 1.76
Nej det kan man vist ikke - men JEG er! Har prøvet de andre - de skal syes op, hvis jeg skal kunne passe dem
Haha, jeg BOR i mine!!! De er bare SÅÅÅ lækre!!! Graviditetens absolutte favoritkøb!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128