Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

otlitrom

Jeg er også med på toilet-holdet Tror jeg er derude en gang i timen, fordi det føles som mens... men der er altså ikke noget. Og ja, jeg bliver også nærmest hudløs

Vi er både hudløse dernede, og hudløst ærlige, hva? Vi er sgu en skøn flok quinder. Vi må have nogle meget stolte mænd ?

-Kitty, der har drukket 1½ l hjemmelavet kakao, og snart skvulper over. Så n ved jeg ikke, hvad kvalmen kommer af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Riksen

Og i øvrigt synes jeg ikke det gør noget med detaljer... ellers kan vi jo ikke finde ud af om andre har det på samme måde

Der var en anden debat, der handlede om ømme bryster, og der blev virkelig beskrevet hvordan det føltes, og der var en der sagde, at det netop var det fede ved baby.dk; at man kunne have nogle seriøse snakke om fx ømme bryster!

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Vi er både hudløse dernede, og hudløst ærlige, hva? Vi er sgu en skøn flok quonder. Vi må have nogle meget stolte mænd ?

Ha-ha...

Jeg har faktisk lovet min kæreste at holde ham opdateret og han spørger hele tiden...her hver halve time popper han op på messenger "noget nyt??"

Og han går nærmest med på toilettet herhjemme...hi-hi...har virkelig fået en skruk mand og det er fantastisk...og lidt mærkeligt...

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

Riksen skriver:

Og i øvrigt synes jeg ikke det gør noget med detaljer... ellers kan vi jo ikke finde ud af om andre har det på samme måde

Der var en anden debat, der handlede om ømme bryster, og der blev virkelig beskrevet hvordan det føltes, og der var en der sagde, at det netop var det fede ved baby.dk; at man kunne have nogle seriøse snakke om fx ømme bryster!

Du har helt ret

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ha-ha...

Jeg har faktisk lovet min kæreste at holde ham opdateret og han spørger hele tiden...her hver halve time popper han op på messenger "noget nyt??"

Og han går nærmest med på toilettet herhjemme...hi-hi...har virkelig fået en skruk mand og det er fantastisk...og lidt mærkeligt...

Min kæreste går nu ikke med, men han kan godt råbe mens jeg sidder derude. Og så kigger han på maven og spørger, om jeg tror der bor nogen derinde Det er første gang han er rigtig rigtig skruk, i de 24 måneder... Ellers har han været rimelig rolig.. Men nu er han med på bølgen!

Er der andre end mig, hvis følelser skifter fra latter til gråd på 20 minutter?!

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Vi er både hudløse dernede, og hudløst ærlige, hva? Vi er sgu en skøn flok quinder. Vi må have nogle meget stolte mænd ?

-Kitty, der har drukket 1½ l hjemmelavet kakao, og snart skvulper over. Så n ved jeg ikke, hvad kvalmen kommer af

Ja, det må man sige

Min mand ved ikke så meget andet end, at jeg er herinde og kigger lidt. Jeg tror egentlig bare, at han synes det er sødt

Puha, det er da noget værre noget med den kvalme. Jeg synes tilgengæld, at jeg veksler mellem slet ikke at kunne have noget mad, fordi kvalmen lurer i baggrunden til at være helt vildt enormt sulten lige pludselig. Og det var faktisk sådan jeg havde det, da jeg var gravid... hm... note til hjerne: stop med at analysere!!!

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Ha-ha...

Nårh, hvor sødt

Min mand er også blevet ret skruk.... dog ikke så meget, at han bliver medlem på baby.dk... hi hi

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Min kæreste går nu ikke med, men han kan godt råbe mens jeg sidder derude. Og så kigger han på maven og spørger, om jeg tror der bor nogen derinde Det er første gang han er rigtig rigtig skruk, i de 24 måneder... Ellers har han været rimelig rolig.. Men nu er han med på bølgen!

Er der andre end mig, hvis følelser skifter fra latter til gråd på 20 minutter?!

Ja, der er andre end dig!!

Mine følelser hænger uden på tøjet... det ene øjeblik er jeg total ovenpå, fordi jeg enten er overbevist om at jeg er gravid eller i hvert fald nok skal blive det snart, og det andet er jeg helt i kulkælderen og tror at vi ender helt barnløse med en masse undulater i stedet for

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Ja, der er andre end dig!!

Mine følelser hænger uden på tøjet... det ene øjeblik er jeg total ovenpå, fordi jeg enten er overbevist om at jeg er gravid eller i hvert fald nok skal blive det snart, og det andet er jeg helt i kulkælderen og tror at vi ender helt barnløse med en masse undulater i stedet for

Vi havde samme tanke, da vi fik kat for 4 mdr siden.. Det måtte være roden til alt ondt, og vi kun ville få 14 katte, og aldrig fik barn/børn... Jeg tror man bliver lidt småskør i processen.

At vi så taler med katten, sm var hun vores barn, dét er noget andet

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Vi havde samme tanke, da vi fik kat for 4 mdr siden.. Det måtte være roden til alt ondt, og vi kun ville få 14 katte, og aldrig fik barn/børn... Jeg tror man bliver lidt småskør i processen.

At vi så taler med katten, sm var hun vores barn, dét er noget andet

Ja, man bliver sgu lidt småtosset af alt det her....

Og jeg kender mange, med og uden børn, der taler til deres dyr som var de børn... ret underholdende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.