Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Jules

Riksen skriver:

Da jeg testede postiv, var det med Valmed (fås i Netto, Rema 1000 og Føtex), så de kan anbefales.

Det var os den jeg testede positiv ved sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hi-hi...

Kan godt forstå du ikke kan vente...men vil du så teste torsdag aften?...tænker på det med koncentrationen i urinen...

Jeg er ved at blive sindsyg...jeg kan konstant mærke "something down there" men kan snart ikke kende forskel på mens smerter og noget andet...er SÅ forvirret, men samtidig tror jeg på det, men er så bange hver gang jeg trækker bukserne ned for at mens er kommet, og er ude og "tørre" mig hele tiden, for at se om der er blød...er squ snart helt hudløs...

Hvordan vil du skrive dine "smerter"??

Jeg kunne ha skrevet det indlæg der. Jeg løber også i pendulfart til toilettet. Om ikke andet, så får jeg da lidt motion ...

Jeg vil teste i morgen tidlig. Jeg regner med at kunne holde på svaret til han kommer hjem kl 16. om end den er negativt eller positivt.

Mine smerter føltes som en trykken ved skambenet.. Ligesom om jeg laver knibeøvelser, og alt spænder til.. Og så prikkede det lidt. Men det varede en time og er væk igen...

Vi kan være rundforvirrede sammen.. Puh, jeg synes det er hårdt det her!

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg kunne ha skrevet det indlæg der. Jeg løber også i pendulfart til toilettet. Om ikke andet, så får jeg da lidt motion ...

Jeg vil teste i morgen tidlig. Jeg regner med at kunne holde på svaret til han kommer hjem kl 16. om end den er negativt eller positivt.

Mine smerter føltes som en trykken ved skambenet.. Ligesom om jeg laver knibeøvelser, og alt spænder til.. Og så prikkede det lidt. Men det varede en time og er væk igen...

Vi kan være rundforvirrede sammen.. Puh, jeg synes det er hårdt det her!

Ej det er jeg glad for at høre, for tænkte faktisk lige efter jeg havde skrevet indlægget at det var lidt pinligt og måske lidt for meget information...dejligt man ikke er den eneste...

Ja det må vi være...puha...

Jeg venter til fredag morgen, for der er kæresten også hjemme...og holder vejret i håb om at jeg ikke får min mens inden...

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ej det er jeg glad for at høre, for tænkte faktisk lige efter jeg havde skrevet indlægget at det var lidt pinligt og måske lidt for meget information...dejligt man ikke er den eneste...

Jeg venter til fredag morgen, for der er kæresten også hjemme...og holder vejret i håb om at jeg ikke får min mens inden...

Du er overhovedet ikke alene, søde!! Og jeg kan godt tåle informationer.

Og hold nu ikke vejret for længe, så bliver du bare blå i hovedet

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Jules skriver:

Det var os den jeg testede positiv ved sidst

Ud og ha fat i sådan en. Vi venter jo med spænding herinde

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Du er overhovedet ikke alene, søde!! Og jeg kan godt tåle informationer.

Og hold nu ikke vejret for længe, så bliver du bare blå i hovedet

Dejligt...

og godt vi har en sygeplejerske i blandt os, ellers kunne det jo gå helt galt...

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Dejligt...

og godt vi har en sygeplejerske i blandt os, ellers kunne det jo gå helt galt...

Ja, jeg holder øje med jer allesammen! Og behandler mig selv ret dårligt, faktisk! Jeg glemmer at træne, og spiser hamrende usundt. Pandekager til morgenmad bl.a.! Jeg skal nok blive en super hjælp for patienterne, når jeg for alvor kommer i uniformen

Men de klamme detaljer, dem kan jeg tåle.. I ville få et chok over, hvad der bliver snakket om i frokoststuerne!

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, jeg holder øje med jer allesammen! Og behandler mig selv ret dårligt, faktisk! Jeg glemmer at træne, og spiser hamrende usundt. Pandekager til morgenmad bl.a.! Jeg skal nok blive en super hjælp for patienterne, når jeg for alvor kommer i uniformen

Men de klamme detaljer, dem kan jeg tåle.. I ville få et chok over, hvad der bliver snakket om i frokoststuerne!

Ja, og at vi husker at trække vejret...

Jeg er også gået helt i stå...men synes det er okay i øjeblikket...

Det kan godt være det ikke er så sundt, men hvis det virker, og selvom det er kortvarigt synes jeg det er okay (men jeg har også selv rygrad som en regnorm)

Jeg har en veninder der blev færdig som sygeplejersker for 1 år siden så jeg har hørt lidt...og kan mærke at hun synes det er vildt spændende hvis jeg kan fortælle noget med bare lidt blød..hi-hi...

Jeg tror bare det betyder man brænder for sit arbejde, og det er jo dejligt...

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Jeg er også med på toilet-holdet Tror jeg er derude en gang i timen, fordi det føles som mens... men der er altså ikke noget. Og ja, jeg bliver også nærmest hudløs

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

Riksen skriver:

Jeg er også med på toilet-holdet Tror jeg er derude en gang i timen, fordi det føles som mens... men der er altså ikke noget. Og ja, jeg bliver også nærmest hudløs

Orh...det er dejligt at I også vil indrømme det...det er godt nok en anelse panisk... 

Jeg er så bange for at den dumme mens kommer...

Jeg vil have lov at teste fredag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.