Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Tak, jeg har helt selv skrevet den.. Og den har ikke rigtig nogen melodi, den skal bare skråles, som det falder dig ind

Træls med din test! Du må teste igen om nogle uger. Der SKAL være flere positive!!

Kvalme-Kitty

Det lyder godt, for jeg har absolut ingen tone i livet, men det holder mig nu ikke tilbage for at skråle løs alligevel

Ja, der er jo desværre ikke andet at gøre end at vente. Synes ellers at det er det eneste jeg gør for tiden... lidt træls, for at sige det på jysk

Har du stadig tænkt dig at teste i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Jules

Riksen skriver:

Uha, det lyder godt nok spændende. Jeg har desværre ingen ubrugt test, men det kunne jo godt tyde på, at der er noget. Så måske du skulle teste igen i morgen eller overmorgen?

Ja jeg er godt nok spændt... Skal helt sikkert ned og købe flere idag

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Det lyder godt, for jeg har absolut ingen tone i livet, men det holder mig nu ikke tilbage for at skråle løs alligevel

Ja, der er jo desværre ikke andet at gøre end at vente. Synes ellers at det er det eneste jeg gør for tiden... lidt træls, for at sige det på jysk

Har du stadig tænkt dig at teste i morgen?

Jo.. Det var planen! Er blevet spurgt om at vente til fredag, men det tror jeg ikke jeg kan holde Tror også kæresten gerne vil have en update, når han kommer hjem!

Jeg synes godt nok jeg har lidt ondt lige nu... det trykker "down there"...

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Jules skriver:

Ja jeg er godt nok spændt... Skal helt sikkert ned og købe flere idag

Det lyder virkelig spændende!

Hvad med at prøve at købe en anden slags?

Jeg krydser videre

Anmeld

27. januar 2010

Jules

kitty skriver:

Det lyder virkelig spændende!

Hvad med at prøve at købe en anden slags?

Jeg krydser videre

Det kunne være jeg skulle det... Nogen der kan anbefales?

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Jules skriver:

Det kunne være jeg skulle det... Nogen der kan anbefales?

Jeg har brugt dem fra supermarkederne. ValMed, mener jeg de hedder. De skulle være god nok, og så kan d få 2 for 40 mener jeg, hvor man deriomod bliver ruineret i matas i mine øjne. MEN: jeg har jo aldrig testet positiv, så måske er jeg ikke den rette at spørge!

Anmeld

27. januar 2010

Jules

kitty skriver:

Jeg har brugt dem fra supermarkederne. ValMed, mener jeg de hedder. De skulle være god nok, og så kan d få 2 for 40 mener jeg, hvor man deriomod bliver ruineret i matas i mine øjne. MEN: jeg har jo aldrig testet positiv, så måske er jeg ikke den rette at spørge!

Det var os total impuls at jeg købte dem der.... Ville have været i netto... Men så skulle jeg vente en dag mere... Hehe Og det ku jeg bare ikke...Hihi

Det skal du nok komme til

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Jo.. Det var planen! Er blevet spurgt om at vente til fredag, men det tror jeg ikke jeg kan holde Tror også kæresten gerne vil have en update, når han kommer hjem!

Hi-hi...

Kan godt forstå du ikke kan vente...men vil du så teste torsdag aften?...tænker på det med koncentrationen i urinen...

Jeg er ved at blive sindsyg...jeg kan konstant mærke "something down there" men kan snart ikke kende forskel på mens smerter og noget andet...er SÅ forvirret, men samtidig tror jeg på det, men er så bange hver gang jeg trækker bukserne ned for at mens er kommet, og er ude og "tørre" mig hele tiden, for at se om der er blød...er squ snart helt hudløs...

Hvordan vil du skrive dine "smerter"??

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

Det var os total impuls at jeg købte dem der.... Ville have været i netto... Men så skulle jeg vente en dag mere... Hehe Og det ku jeg bare ikke...Hihi

Det skal du nok komme til

Da jeg testede positiv, var det med Valmed (fås i Netto, Rema 1000 og Føtex), så de kan anbefales.

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Den der trykken og rumsteren havde jeg også i går - og det føltes faktisk som dengang jeg var gravid. Men i dag er der ikke noget - heller ikke mens.

Det bliver så spændende i morgen. Jeg hepper på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.