Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

gemt~i~hjertet

kitty skriver:

Jeg vil da lige opdatere.

Jeg har stadig ikke fået mens, og der er ingen spor af den.

Jeg har ikke testet idag, jeg venter til torsdag, hvis den stadig ikke er kommet! Kvalmen holder ved!

for dig håb endnu

min kvalme vare os ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg vil da lige opdatere.

Jeg har stadig ikke fået mens, og der er ingen spor af den.

Jeg har ikke testet idag, jeg venter til torsdag, hvis den stadig ikke er kommet! Kvalmen holder ved!

for dig

kom nu den skal være positiv

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

gemt~i~hjertet skriver:

for dig håb endnu

min kvalme vare os ved

Ja, der er håb endnu..

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

ØV ØV har lige testet og den var negativ

Min menstruation er dog stadig ikke kommet - og har ingen smerter i maven, som jeg plejer at have før mens kommer. 

Min menstruation skulle være kommet igår. Hmm.. der står på pakken at man skal teste igen om en uge, hvis mens stadig ikke er kommet. Så det må jeg gøre...

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

kudsk skriver:

for dig

kom nu den skal være positiv

Ja, det håber jeg virkelig!!

Manden er i KBH med arbejdet, og kommer først hjem torsdag.. Så jeg venter med at teste, for kommer de to streger kan jeg ikke tie stille.. Og jeg VIL se hans ansigt, når han får det at vide. (Hvis den er der altså)

Så vi må væbne os med tålmodighed, og håbe tante rød har taget orlov i 9 måneder

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

ØV ØV har lige testet og den var negativ

Min menstruation er dog stadig ikke kommet - og har ingen smerter i maven, som jeg plejer at have før mens kommer. 

Min menstruation skulle være kommet igår. Hmm.. der står på pakken at man skal teste igen om en uge, hvis mens stadig ikke er kommet. Så det må jeg gøre...

Øv, hvor træls!

Men der er jo håb endnu!

Jeg videre, og synes du skal prøve at teste om nogle dage, hvis mens stadig ikke er kommet!

Anmeld

26. januar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Ja, det håber jeg virkelig!!

Manden er i KBH med arbejdet, og kommer først hjem torsdag.. Så jeg venter med at teste, for kommer de to streger kan jeg ikke tie stille.. Og jeg VIL se hans ansigt, når han får det at vide. (Hvis den er der altså)

Så vi må væbne os med tålmodighed, og håbe tante rød har taget orlov i 9 måneder

ok kan godt forstå du vil vente til han kommer hjem

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

kitty skriver:

Øv, hvor træls!

Men der er jo håb endnu!

Jeg videre, og synes du skal prøve at teste om nogle dage, hvis mens stadig ikke er kommet!

Kan godt være jeg skal teste om nogle dage.. sker det, at der går nogle dage inden hcg mængden er tilstrækkelig??

Anmeld

26. januar 2010

håber snart det er os

ViolaFie skriver:

Kan godt være jeg skal teste om nogle dage.. sker det, at der går nogle dage inden hcg mængden er tilstrækkelig??

ja det er stor forskel fra kvinde til kvinde så test om 2 dage

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Ja, lige præcis. Nogen danner HCG hurtigere end andre... Det kan jo være, at du ikke danner så hurtigt..

Jeg håber videre for dig (og for mig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.