Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Sofia

kitty skriver:

Ja, lige præcis. Nogen danner HCG hurtigere end andre... Det kan jo være, at du ikke danner så hurtigt..

Jeg håber videre for dig (og for mig )

Ok - jeg må straks til apoteket og købe en test! Jeg krydser fingre for dig også - har fulgt lidt med i dit forløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Riksen

ViolaFie skriver:

Kan godt være jeg skal teste om nogle dage.. sker det, at der går nogle dage inden hcg mængden er tilstrækkelig??

Jeg mener, at niveauet af hcg er fordoblet hver tredje dag.

Anmeld

26. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg vil da lige opdatere.

Jeg har stadig ikke fået mens, og der er ingen spor af den.

Jeg har ikke testet idag, jeg venter til torsdag, hvis den stadig ikke er kommet! Kvalmen holder ved!

Ih, det er altså spændende.

Jeg har heller ikke fået mens.... må gerne blive væk.

Anmeld

26. januar 2010

Riksen

gemt~i~hjertet skriver:

ja mon ikk...
og især når svigerfamilien prikker til en hele tiden om vi ikk snart skal have en junior..

krydser også for jer

Det kan jeg godt forstå...

Tak

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Ok - jeg må straks til apoteket og købe en test! Jeg krydser fingre for dig også - har fulgt lidt med i dit forløb

Prøv evt. at kigge her

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Der er tabeller og forklaringer om HCG

Og ja, vi følger jo alle lidt med i, hvordan det går hinanden ! Det er bare rart!

Hvad med at købe test på nettet, det er billigere?

Anmeld

26. januar 2010

Louisiana

kitty skriver:

Jeg vil da lige opdatere.

Jeg har stadig ikke fået mens, og der er ingen spor af den.

Jeg har ikke testet idag, jeg venter til torsdag, hvis den stadig ikke er kommet! Kvalmen holder ved!

for at der er en bebs på vej, og ingen mens!! 

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

Louisiana28 skriver:

for at der er en bebs på vej, og ingen mens!! 

Tak, søde du

Jeg er ved at gå til af spænding.. Og går bare herhjemme, for jeg har ferie! ulideligt!

Anmeld

26. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Tak, søde du

Jeg er ved at gå til af spænding.. Og går bare herhjemme, for jeg har ferie! ulideligt!

Jeg kan godt følge dig... jeg venter også i spænding, men skal samtidig samle tankerne om en forestående eksamen

Ih, det må være svært, når du både har fri og er på baby.dk...

Jeg synes man bliver afhængig af siden

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

Jeg kan godt følge dig... jeg venter også i spænding, men skal samtidig samle tankerne om en forestående eksamen

Ih, det må være svært, når du både har fri og er på baby.dk...

Jeg synes man bliver afhængig af siden

Fuldstændig afhængig!! Baby.dk bliver tændt som det første om morgenen, og jekket igen inden jeg går i seng.. Stærkt vanedannende!

Eksamen? Det lyder træls! Jeg skrev min opgave i sidste ge, og skal vente 4 uger på svar.

Har heldigvis fået tillusket mig en aftenvagt i aften, så jeg kan tjene lidt penge, og få tiden til at gå

Og kom så, 2 streger. eller 4 - 2 til dig og 2 til mig

Anmeld

26. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Fuldstændig afhængig!! Baby.dk bliver tændt som det første om morgenen, og jekket igen inden jeg går i seng.. Stærkt vanedannende!

Eksamen? Det lyder træls! Jeg skrev min opgave i sidste ge, og skal vente 4 uger på svar.

Har heldigvis fået tillusket mig en aftenvagt i aften, så jeg kan tjene lidt penge, og få tiden til at gå

Og kom så, 2 streger. eller 4 - 2 til dig og 2 til mig

Det er det samme med mig: morgen, middag, aften!

Ja, det er meget træls, for jeg har virkelig svært ved at komme op i gear. Men jeg har heller ingen ambitioner om at lave et 12-tal - jeg skal bare bestå, så jeg begynde det nye semester uden hængepartier.

Ja... 4 streger ville være godt. Da jeg testede i søndags var der godt nok to streger, men de var desværre fordelt på to teste - og så gælder det lissom ikke rigtigt.

Hm... en positiv test på torsdag, inden jeg skal til eksamen, ville være helt fantastisk!

for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.