Så meget kan et computerspil betyde !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Honningblomst

Rosa skriver:

Tja - agression og seksualitet ligger jo lige op og ned ad hinanden

Jeg får bare ondt i hjertet - jeg synes ikke det virker som noget opstillet. Uhhh håber min søn vil interessere sig for noget andet end den slags spil - fodbold, ballet, ridning, musik hvad som helst!

Rosa

Det vil din søn OGSÅ, men jeg håber og er ret sikker på at han også vil computer spil...der er meget socialt og meget læring i det, så det skal man ikke være så bange for....det skal bare være de voksne der hjælper, hvis ikke barnet kan styre det. for min den store har der aldrig været sport, da han ikke har kunne det og der er det super han er god til og kan lide sin computer...den mellemste har håndbold, musik, ridning og spiller også wow...selv Konrad på tre år kan selv tænde computeren, gå ind på nettet og søge ind på de spil han vil spille...det er en del af deres verden..

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Ox.

Janep skriver:

det koster os kun 80 kr i mrd.

jeg og min kæreste spiller det selv

80 kr i mrd kan man vel nok overkomme

Herhjemme ville vi ikke kunne. Hver en krone er brugt, men sådan er vi jo forskellige.

Anmeld

19. januar 2010

Janep

Sussie&Lilje skriver:

Herhjemme ville vi ikke kunne. Hver en krone er brugt, men sådan er vi jo forskellige.

ih det lyder ikk sjovt da

men ja sådan er vi forskellige

Anmeld

19. januar 2010

LotteGabriella

Sussie&Lilje skriver:

Jeeeeeeeeeeeeesus!  ...

Så blev det sku taget fra ham alt for sent hvis man reagere sådan ...

er HELT enig han skal vidst lidt væk fra den computer i stedet for

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det vil din søn OGSÅ, men jeg håber og er ret sikker på at han også vil computer spil...der er meget socialt og meget læring i det, så det skal man ikke være så bange for....det skal bare være de voksne der hjælper, hvis ikke barnet kan styre det. for min den store har der aldrig været sport, da han ikke har kunne det og der er det super han er god til og kan lide sin computer...den mellemste har håndbold, musik, ridning og spiller også wow...selv Konrad på tre år kan selv tænde computeren, gå ind på nettet og søge ind på de spil han vil spille...det er en del af deres verden..

Knus Eva

Du har selvfølgelig ret, men som en der ALDRIG har gidet computerspil ligger det mig noget så fjernt... Min Niklas derimod, han er jo programmør så selvfølgelig er han bekendt med forskellige spil, så han må kunne guide sønnikke og holde godt øje med hvad det er for spil han spiller (og i hvilket omfang ikke mindst)...

Og så skal der indstalleres en ordentlig håndfuld nanny-programmer m.m.  - og INGEN WEBCAM på værelset!!!!

Jeg var til temadag på sexologisk klinik i oktober hvor en leder fra politiets it-efterforskning viste caseekspempler på hvordan børn er blevet lokket i uføre på nettet og jeg var og er stadig DYBT chokeret over at det kan lykkes på så kort tid at lokke/snyde et barn til at gå direkte i fælden - og så var der bare ingen vej tilbage

Pas på jeres unger derude!!! De er sgu snu derude!!!

Kh

Rosa

Anmeld

19. januar 2010

Becks

JESUS!!!!

Anmeld

19. januar 2010

Dictes mor

Eva skriver:

Det er fanme da også ledt af moderen...hun har vidst ikke den store indsigt i hvad sådan et spil betyder for et barn...det er sgu mishandling.

Jeg kan kun være enig med dig. Tænk hvor frustrerende. Han har arbejdet på den konto og det spil og bygget det op over flere år, og alt hans "arbejde" er bare væk, tænk, hvor frustreret man selv ville blive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.