Det vil din søn OGSÅ, men jeg håber og er ret sikker på at han også vil computer spil...der er meget socialt og meget læring i det, så det skal man ikke være så bange for....det skal bare være de voksne der hjælper, hvis ikke barnet kan styre det.
for min den store har der aldrig været sport, da han ikke har kunne det og der er det super han er god til og kan lide sin computer...den mellemste har håndbold, musik, ridning og spiller også wow...selv Konrad på tre år kan selv tænde computeren, gå ind på nettet og søge ind på de spil han vil spille...det er en del af deres verden..
Knus Eva
Du har selvfølgelig ret, men som en der ALDRIG har gidet computerspil ligger det mig noget så fjernt... Min Niklas derimod, han er jo programmør så selvfølgelig er han bekendt med forskellige spil, så han må kunne guide sønnikke og holde godt øje med hvad det er for spil han spiller (og i hvilket omfang ikke mindst)...
Og så skal der indstalleres en ordentlig håndfuld nanny-programmer m.m. - og INGEN WEBCAM på værelset!!!!
Jeg var til temadag på sexologisk klinik i oktober hvor en leder fra politiets it-efterforskning viste caseekspempler på hvordan børn er blevet lokket i uføre på nettet og jeg var og er stadig DYBT chokeret over at det kan lykkes på så kort tid at lokke/snyde et barn til at gå direkte i fælden - og så var der bare ingen vej tilbage 

Pas på jeres unger derude!!! De er sgu snu derude!!!
Kh
Rosa

Anmeld