Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den her dreng har fået slettet sin World Of Warcraft, konto, af sin mor - Og se lige hans reaktion på det !! Tænk at man kan være SÅ afhængig af et computerspil - Jeg er mundlam, og har sgu nok lidt ondt af knægten. http://www.youtube.com/watch?v=yCYT-GTwolU
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stakkels dreng!! Er sikker på han kan få en rolle i ekscorsisten 4....
Det er fanme da også ledt af moderen...hun har vidst ikke den store indsigt i hvad sådan et spil betyder for et barn...det er sgu mishandling.
Jeeeeeeeeeeeeesus! ...
Så blev det sku taget fra ham alt for sent hvis man reagere sådan ...
Eva skriver: Det er fanme da også ledt af moderen...hun har vidst ikke den store indsigt i hvad sådan et spil betyder for et barn...det er sgu mishandling.
Ja, men hvis ikke de har råd til det det er jo et af de dyreste spil man kan have, og spille ...
Jeg tror altså det er en joke.
RikkeØ skriver: Jeg tror altså det er en joke.
De tror jeg ikke... Har selv prøvet at være næsten lige så rasende/frustreret at jeg blev fuldstændig tosset....
bondepigen skriver: De tror jeg ikke... Har selv prøvet at være næsten lige så rasende/frustreret at jeg blev fuldstændig tosset....
..men ok, efter at have set det igen...slet ikke i samme grad...
Men jeg tror nu den er god nok!
Synes bare det virker lidt opsat.
Men ja, der er helt sikkert nogle børn der ville blive meget ulykkelige hvis det skete.
RikkeØ skriver: Synes bare det virker lidt opsat. Men ja, der er helt sikkert nogle børn der ville blive meget ulykkelige hvis det skete.
Ja helt sikkert, men det var nu ikke et computerspil det handlede om for mig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128