Så meget kan et computerspil betyde !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

bondepigen skriver:

Ja helt sikkert, men det var nu ikke et computerspil det handlede om for mig...

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig. Hvad var det så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

oh my good!!! håber da virkelig det er en joke.. ellers er det vidst for sent det er taget fra ham.. når han reagere sådan..

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

RikkeØ skriver:

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig. Hvad var det så?

En eks, som ikke kom hjem efter skole, og heller ikke tog sin tlf eller noget og blev ude til kl 1-2 stykker om natten... Jeg tænkte godt nok, at det bare var svigt fra hans side, da jeg før havde oplevet at ringe til ham, når han var i byen, uden at han svarede. Men jeg svævede mellem... er der sket noget, eller er han bare en idiot, når han ikke giver besked... Så det var en blanding... indimellem var jeg helt vildt nervøs og tudbrølede, for der kunne jo være sket ham noget... og ind imellem var jeg bare RASENDE, fordi det kunne han bare ikke byde mig!!!

Anmeld

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

bondepigen skriver:

En eks, som ikke kom hjem efter skole, og heller ikke tog sin tlf eller noget og blev ude til kl 1-2 stykker om natten... Jeg tænkte godt nok, at det bare var svigt fra hans side, da jeg før havde oplevet at ringe til ham, når han var i byen, uden at han svarede. Men jeg svævede mellem... er der sket noget, eller er han bare en idiot, når han ikke giver besked... Så det var en blanding... indimellem var jeg helt vildt nervøs og tudbrølede, for der kunne jo være sket ham noget... og ind imellem var jeg bare RASENDE, fordi det kunne han bare ikke byde mig!!!

Nååå....den slags. Det tror jeg der er mange der har prøvet. Kvinder er jo bare bekymrede og hysteriske af natur

Anmeld

19. januar 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Jeeeeeeeeeeeeesus!  ...

Så blev det sku taget fra ham alt for sent hvis man reagere sådan ...

- ENIG!

Men jeg har sgu lidt ondt af knægten .. Det må jo have betydet uendeligt meget for ham

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

RikkeØ skriver:

Nååå....den slags. Det tror jeg der er mange der har prøvet. Kvinder er jo bare bekymrede og hysteriske af natur

Ja men osse noget hen i retning af den fyr der med computer spillet? For jeg synes selv i dag, at jeg reagerede vildt overdrevet... Dog ikke helt så grelt som fyren der...

Anmeld

19. januar 2010

Mimic

Sussie&Lilje skriver:

Ja, men hvis ikke de har råd til det det er jo et af de dyreste spil man kan have, og spille ...

det er ikke så dyrt igen... vi giver 97 kr i måneden pr mand for at spille...  WOW er vores fælles lidenskab, og vi spiller så ofte vi kan... desuden mødte vi hinanden igennem spillet...

men jo... lidt voldsom reaktion...

en inkarneret WOW fan...

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

MetteLetten skriver:

Den her dreng har fået slettet sin World Of Warcraft, konto, af sin mor - Og se lige hans reaktion på det !!

Tænk at man kan være SÅ afhængig af et computerspil - Jeg er mundlam, og har sgu nok lidt ondt af knægten.

http://www.youtube.com/watch?v=yCYT-GTwolU

For det føste så er det jo noget der er lavet.. Læg mærke til hvor hurtigti han får tøj af og så.. Og helt seriøst.. Jeg ville nok næppe nogensinde udstille mit barn på den måde worldwide...

Anmeld

19. januar 2010

oo

jeg tror det er en joke...han tager jo sin fjernbetjening og "stikker op i røven" på sig selv på et tidspunkt...det gir jo ingen mening

Anmeld

19. januar 2010

Lullaby

Ej hvor synd. Det synes jeg godt nok er ondt af moren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.