Så meget kan et computerspil betyde !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Pia.

Den video tror jeg ikke på - den er da så opsat som noget kan være... MEN skulle det være tilfælde at jeg tager fejl - så stakkels stakkels dreng... For han har det da virkelig skidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Ox.

det er ikke så dyrt igen... vi giver 97 kr i måneden pr mand for at spille...  WOW er vores fælles lidenskab, og vi spiller så ofte vi kan... desuden mødte vi hinanden igennem spillet...

men jo... lidt voldsom reaktion...

en inkarneret WOW fan...

Nåååå okay, ja det virker jo ikke slemt, spiller det ikke selv nemlig, var bare hvad jeg havde hørt :-)

Anmeld

19. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg tror heller ikke på at det er ægte....det virker lidt for tåbeligt

Anmeld

19. januar 2010

TbCp

Der kører flere af "den slags" film på you-tube hvor det er skuespillere der laver det, mener faktisk at have læst et sted at denne video er deriblandt.
Men det er da meget godt spillet

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Ja, men hvis ikke de har råd til det det er jo et af de dyreste spil man kan have, og spille ...

Men man behøver ikke slette det....mine to spiller også og det er noget der betyder så meget for dem, jeg synes simpelthen det ville være så stort et svigt at slette dem...virkelig.

Knus..

Anmeld

19. januar 2010

Ox.

Eva skriver:

Men man behøver ikke slette det....mine to spiller også og det er noget der betyder så meget for dem, jeg synes simpelthen det ville være så stort et svigt at slette dem...virkelig.

Knus..

Hun havde aflyst hans konto, og den koster jo altså penge hver måned

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Jamen det koster ikke penge bare at lade den stå...så kan man betale når man har råd, der er ingen grund til at slette den.

Anmeld

19. januar 2010

Janep

Sussie&Lilje skriver:

det koster os kun 80 kr i mrd.

jeg og min kæreste spiller det selv

80 kr i mrd kan man vel nok overkomme

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg tror det er en joke...han tager jo sin fjernbetjening og "stikker op i røven" på sig selv på et tidspunkt...det gir jo ingen mening

Tja - agression og seksualitet ligger jo lige op og ned ad hinanden

Jeg får bare ondt i hjertet - jeg synes ikke det virker som noget opstillet. Uhhh håber min søn vil interessere sig for noget andet end den slags spil - fodbold, ballet, ridning, musik hvad som helst!

Rosa

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

Rosa skriver:

Tja - agression og seksualitet ligger jo lige op og ned ad hinanden

Jeg får bare ondt i hjertet - jeg synes ikke det virker som noget opstillet. Uhhh håber min søn vil interessere sig for noget andet end den slags spil - fodbold, ballet, ridning, musik hvad som helst!

Rosa

Det vil din søn OGSÅ, men jeg håber og er ret sikker på at han også vil computer spil...der er meget socialt og meget læring i det, så det skal man ikke være så bange for....det skal bare være de voksne der hjælper, hvis ikke barnet kan styre det. for min den store har der aldrig været sport, da han ikke har kunne det og der er det super han er god til og kan lide sin computer...den mellemste har håndbold, musik, ridning og spiller også wow...selv Konrad på tre år kan selv tænde computeren, gå ind på nettet og søge ind på de spil han vil spille...det er en del af deres verden..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.