Hoster helt vild om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Så har vi været til lægen med Lucas og han havet lidt slim så sove i et kold værelse og hoved op det fik vi at vide så håber det snart går over for det må da ikke være sjovt med den hosten om natten. Men det var meget normalt når man var forkølet.

Det var sådan det startede med Emma.... og så blev hun rask et par dage, og syg igen og igen og igen... Det var på den måde de fandt ud af det.

Men måske bliver det ikke sådan med din søn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

heaven

også ab her... der var sgu ikke nattero, før han fik medicin ved lægen.... fin, frisk og glad hele dagen, - med det samme han kom ned og ligge startede hosten.....

se an et par dage, men ellers søg læge igen.

Lasse får spirocort 2 gange dagligt, og i de trælse episoder får han også airomir....

Jannie

Anmeld

20. januar 2010

qp

DianaMoar skriver:

Åhh den er altid hævet de er så forkølet hele tiden når de starter i DP 

Kram

Hey igen

Læste lige tråden igennem... Jeg ser du har været hos lægen som siger det bare er en forkølelse - det håber jeg da helt klart for jer, at det er

Ved min søn startede det med sleeem hosten, jeg lagde ham højt med hovedet og vi gik tit tur inden vi skulle sove da han på denne måde kunne få frisk luft i lungerne inden sengetid - det hjalp da også for en periode. Men så var vi hos lægen igen som gav os pencilin for hosten og det hjalp i de 7 dage han fik det. 2 dage efter startede han igen med, at hoste og så gik vi til lægen som så mente vi skulle prøve astmaspray med maske - og det hjalp og har gjort det lige siden. Det er især slemt når han også er forkølet men ellers ikke noget vi som så er påvirket af i hverdagen.

Mht panodil - jeg ved ikke om det kan hjælpe som så, det må nok være individuelt. Jeg mener bestemt ikke, at det hjalp på min søn dengang jeg forsøgte det i starten (hvis jeg husker ret).

Alt held og lykke til jer

Anmeld

5. januar 2012

piavedel

Hej kom tilfældigt forbi dette indlæg da jeg googlede på nettet.

Min datter på knap to år har nu hostet meeget længe, og ja KUN on natten.. Nogle gange er man ved at tro hun mister vejret, og kaster op osv.

Vil altså lige fortælle om vores situation. For vi har gået meget til speciallæge(Olav Bennedbæk) Han kan klart anbefales.. Vi troede også i starten at det var AB, og hun kom i behandling, og trappede ned, og kom igen i behandling. Men det viser sig altså at det IKKE er AB.

Vi har desværre ikke fundet et svar endnu.. Dog mistænker vi det kan være polypperne der kan blokerer for luftvejene, og derfor kommer de kraftige hosteanfald.

Så sidste nyt er konstant tjekken ved øre-næse halslæge..

Håber måske det kan være en hjælp, og måske andre oplever noget der kan hjælpe min datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.