Hoster helt vild om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Det lyder godt, søde. Det er også bedre lige, at få det tjekket. Husk at komme med en update

Det skal jeg nok.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Jeg har fået en tid til ham her lidt i 2 idag så håber jeg de finder ud af det Der er intet om dagen han hoster ikke engang bare en enkelt gang. Men jeg lagde mærke til i morges at hans lunger piver lidt nogen gange når han trækker vejret.

Det bliver godt lige at komme til lægen og få afklaret, hvad det er!! Vi høres ved...

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Så har vi været til lægen med Lucas og han havet lidt slim så sove i et kold værelse og hoved op det fik vi at vide så håber det snart går over for det må da ikke være sjovt med den hosten om natten. Men det var meget normalt når man var forkølet.

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DianaMoar skriver:

Så har vi været til lægen med Lucas og han havet lidt slim så sove i et kold værelse og hoved op det fik vi at vide så håber det snart går over for det må da ikke være sjovt med den hosten om natten. Men det var meget normalt når man var forkølet.

Det var da godt, at det ikke var "andet" - selvom det kan være slemt nok

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Min lille Lucas hoster helt vild om natten og kun om natten. jeg høre ham ikke hoste om dagen overhoved ikke. og det ikke bare sådan et par gange det er faktisk hele tiden og så meget at jeg nogen gange tror han er ved at kaste op. Jeg opgiver helt og gå i seng fordi jeg bla ikke kan sove men os fordi han selvfølgelig vågner af at hoste så meget så jeg skal ind og putte ham mange gange.

Hvad kan det være der gør han hoster så meget om natten og hvad kan jeg gøre ved det? det en meget tør hoste som om der sidder lidt i halsen og krasser. Det er 3 nat nu så det er ikke noget der er stået på længe. Men hvad kan jeg gøre for at han ikke hoster så voldsomt om natten?

Knus Diana 

Uden at skræmme dig.. Så lyder det FULDSTÆNDIG som Frederikke inden hun fik konstateret astmatisk bronkitis..

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Uden at skræmme dig.. Så lyder det FULDSTÆNDIG som Frederikke inden hun fik konstateret astmatisk bronkitis..

Vi har lige været til lægen med ham og hun sagde at det ikke var andet end lidt slim men de læger der nede har desværre taget fejl en gang før med dette så hvis det ikke er blevet bedre om et par dage må han op igen.

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

DianaMoar skriver:

Vi har lige været til lægen med ham og hun sagde at det ikke var andet end lidt slim men de læger der nede har desværre taget fejl en gang før med dette så hvis det ikke er blevet bedre om et par dage må han op igen.

Oki, det var godt at hører, ville osse bare lige nævne det. Vores læge blev nemlig ved med at afvise påstanden om at det kunne være astmatisk bronkitis. Lige indtil hun blev indlagt. Men bare man er obs..

Håber han har det bedre.

Knus

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Oki, det var godt at hører, ville osse bare lige nævne det. Vores læge blev nemlig ved med at afvise påstanden om at det kunne være astmatisk bronkitis. Lige indtil hun blev indlagt. Men bare man er obs..

Håber han har det bedre.

Knus

Det var præcis det samme med en fra min mødregruppe og det er samme læge. Men om dagen kan vi intet mærke på ham han er lige så frisk som altid det "kun" om natten. Men jeg lægger lige mærke til ham de næste par dage.

Tak for det 

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

DianaMoar skriver:

Det var præcis det samme med en fra min mødregruppe og det er samme læge. Men om dagen kan vi intet mærke på ham han er lige så frisk som altid det "kun" om natten. Men jeg lægger lige mærke til ham de næste par dage.

Tak for det 

Selvtak søde Bare husk og hæv sengen så han har løftet overkrop

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Selvtak søde Bare husk og hæv sengen så han har løftet overkrop

Åhh den er altid hævet de er så forkølet hele tiden når de starter i DP 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.