Hoster helt vild om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

Nu er det jo godt nok ikke mig du spørger, men det ved jeg godt nok heller ikke... Men synes alligevel, du skal snakke med lægen, for uanset hvad, så er der jo i hvert fald et eller andet.

Men AB kommer ofte i sådan noget fugtigt vejr, som vi har i øjeblikket... og når de så er så små, så er deres lunger jo ikke fuldt udviklet, og så får de nemmere sådan noget. Emma startede på spray i oktober, men skal forsøge at trappe ned i april... Forresten bliver de nemmere syge, når de har AB, måske det er det panodilen hjælper på...???

Det skam lige meget hvem der svare  Nu spurgte jeg bare hende netop fordi at hun nævnte at der var intet andet en masken der hjalp 

Jeg vil helt sikkert ringe til lægen og få hende til at kikke på ham uanset hvad for det må ikke være behageligt for ham  Oki Endnu engang tak for svar så blev jeg det klogere 

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lyder det lidt som en sæl? Så er det falsk strubehoste. Luka havde det som lille. Det eneste man kan gøre ved det er frisk luft, op og sidde og evt. en tår vand.

Lina har som du ved astmatisk bronkitis og man er ikke i tvivl, hvis det er det. Er hans vejrtrækning som en hvæsen? Vi gør det, at vi lufter rigtig meget ud i det rum hun sover i og har det lidt køligt, så skifter vi sengetøj oftere end normalt og har hævet hendes hovedgæret. Hun får også forebyggende på maske 2 gange om dagen og når hun har udbrud får hun også astmaspray.

Men tjek det med din læge, søde

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

MoarHvidovre skriver:

Lyder det lidt som en sæl? Så er det falsk strubehoste. Luka havde det som lille. Det eneste man kan gøre ved det er frisk luft, op og sidde og evt. en tår vand.

Lina har som du ved astmatisk bronkitis og man er ikke i tvivl, hvis det er det. Er hans vejrtrækning som en hvæsen? Vi gør det, at vi lufter rigtig meget ud i det rum hun sover i og har det lidt køligt, så skifter vi sengetøj oftere end normalt og har hævet hendes hovedgæret. Hun får også forebyggende på maske 2 gange om dagen og når hun har udbrud får hun også astmaspray.

Men tjek det med din læge, søde

Emma får osse forebyggende flexotide 2 gange dagligt og ventoline efter behov. Men jeg synes aldrig hun har hvæset i hendes vejrtrækning...kun hostet..... så det må jo være forskelligt fra barn til barn..

Eller måske har det noget at gøre med, hvor længe der går før det bliver opdaget???

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

bondepigen skriver:

Emma får osse forebyggende flexotide 2 gange dagligt og ventoline efter behov. Men jeg synes aldrig hun har hvæset i hendes vejrtrækning...kun hostet..... så det må jo være forskelligt fra barn til barn..

Eller måske har det noget at gøre med, hvor længe der går før det bliver opdaget???

Det er det samme som Lina får. Hvis man holder en hånd på Lina's brystkasse kan man mærke, at det "giver sig" samtidig med, at hendes vejretrækning er som en hvæsen. Hun fik det konstateret i oktober. Ja, det er nok forskelligt fra barn til barn. Jeg skal en tur forbi lægen på onsdag for, at få lyttet på hende.

Anmeld

19. januar 2010

LotteGabriella

bondepigen skriver:

Astmatisk bronkitis?? Det lyder nemlig fuldstændigt som min datter, hun hostede osse kun om natten... Lægen sagde, at når det kun er om natten er det højst sandsynligt astmatisk bronkitis...

Så skal han have sådan en maske og astmaspray... Så tag lige en smut til lægen og hør ad... Er næsten sikker på det er det.

Det er meget normalt, og noget de fleste vokser fra...

Min venindes søn, som er på din søns alder har osse lige fået det konstateret...

Jeg er helt enig

Min datter har det også, og det er også hovedsageligt om natten, at hun hoster Det er så heldigvis ikke så tit hun har det mere

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Det er det samme som Lina får. Hvis man holder en hånd på Lina's brystkasse kan man mærke, at det "giver sig" samtidig med, at hendes vejretrækning er som en hvæsen. Hun fik det konstateret i oktober. Ja, det er nok forskelligt fra barn til barn. Jeg skal en tur forbi lægen på onsdag for, at få lyttet på hende.

Emma fik det osse konstateret i oktober... Håber det går godt med dit lille pus hos lægen. Emmas lunger lyder fint efter vi fik gang i sprayen...

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

bondepigen skriver:

Emmfik det osse konstateret i oktober... Håbr det går godt med dit lille pus hos lægen. Emmas lunger lyder fint efter vi fik gang i sprayen...

Jeg håber også, at der ikke sidder noget på lungerne - men jeg synes, at hun stadigvæk hvæser når hun har fået astmasprayen, så jeg ville gerne lige have lyttet på hende.

Jeg håber, at vi er heldige, at det går væk i løbet af foråret når det fugtige vejr forsvinder igen

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

MoarHvidovre skriver:

Jeg håber også, at der ikke sidder noget på lungerne - men jeg synes, at hun stadigvæk hvæser når hun har fået astmasprayen, så jeg ville gerne lige have lyttet på hende.

Jeg håber, at vi er heldige, at det går væk i løbet af foråret når det fugtige vejr forsvinder igen

Ja lad os håbe det!!!

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Jeg har fået en tid til ham her lidt i 2 idag så håber jeg de finder ud af det Der er intet om dagen han hoster ikke engang bare en enkelt gang. Men jeg lagde mærke til i morges at hans lunger piver lidt nogen gange når han trækker vejret.

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

DianaMoar skriver:

Jeg har fået en tid til ham her lidt i 2 idag så håber jeg de finder ud af det Der er intet om dagen han hoster ikke engang bare en enkelt gang. Men jeg lagde mærke til i morges at hans lunger piver lidt nogen gange når han trækker vejret.

Det lyder godt, søde. Det er også bedre lige, at få det tjekket. Husk at komme med en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.