Hoster helt vild om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

53.531 visninger
33 svar
1 synes godt om
18. januar 2010

Diana...

Hej Piger

Min lille Lucas hoster helt vild om natten og kun om natten. jeg høre ham ikke hoste om dagen overhoved ikke. og det ikke bare sådan et par gange det er faktisk hele tiden og så meget at jeg nogen gange tror han er ved at kaste op. Jeg opgiver helt og gå i seng fordi jeg bla ikke kan sove men os fordi han selvfølgelig vågner af at hoste så meget så jeg skal ind og putte ham mange gange.

Hvad kan det være der gør han hoster så meget om natten og hvad kan jeg gøre ved det? det en meget tør hoste som om der sidder lidt i halsen og krasser. Det er 3 nat nu så det er ikke noget der er stået på længe. Men hvad kan jeg gøre for at han ikke hoster så voldsomt om natten?

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Min lille Lucas hoster helt vild om natten og kun om natten. jeg høre ham ikke hoste om dagen overhoved ikke. og det ikke bare sådan et par gange det er faktisk hele tiden og så meget at jeg nogen gange tror han er ved at kaste op. Jeg opgiver helt og gå i seng fordi jeg bla ikke kan sove men os fordi han selvfølgelig vågner af at hoste så meget så jeg skal ind og putte ham mange gange.

Hvad kan det være der gør han hoster så meget om natten og hvad kan jeg gøre ved det? det en meget tør hoste som om der sidder lidt i halsen og krasser. Det er 3 nat nu så det er ikke noget der er stået på længe. Men hvad kan jeg gøre for at han ikke hoster så voldsomt om natten?

Knus Diana 

Astmatisk bronkitis?? Det lyder nemlig fuldstændigt som min datter, hun hostede osse kun om natten... Lægen sagde, at når det kun er om natten er det højst sandsynligt astmatisk bronkitis...

Så skal han have sådan en maske og astmaspray... Så tag lige en smut til lægen og hør ad... Er næsten sikker på det er det.

Det er meget normalt, og noget de fleste vokser fra...

Min venindes søn, som er på din søns alder har osse lige fået det konstateret...

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

Astmatisk bronkitis?? Det lyder nemlig fuldstændigt som min datter, hun hostede osse kun om natten... Lægen sagde, at når det kun er om natten er det højst sandsynligt astmatisk bronkitis...

Så skal han have sådan en maske og astmaspray... Så tag lige en smut til lægen og hør ad... Er næsten sikker på det er det.

Det er meget normalt, og noget de fleste vokser fra...

Min venindes søn, som er på din søns alder har osse lige fået det konstateret...

Oki 1000 tak for svar jeg vil da ringe til min læge i morgen tidlig. Tak.

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Oki 1000 tak for svar jeg vil da ringe til min læge i morgen tidlig. Tak.

Det var så lidt. Lader du høre fra dig, når I har været hos lægen?

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

Det var så lidt. Lader du høre fra dig, når I har været hos lægen?

Jeps det gør jeg 

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

19. januar 2010

qp

DianaMoar skriver:

Jeps det gør jeg 

Samme med min søn og siden vi fik maske har der ikke været noget. Han får kun maske i perioder, så det er ikke i den værste grad, at han lider af AB Men det var en konstant hosten og intet hjalp før vi fik medicinen.

Held og lykke

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

qp skriver:

Samme med min søn og siden vi fik maske har der ikke været noget. Han får kun maske i perioder, så det er ikke i den værste grad, at han lider af AB Men det var en konstant hosten og intet hjalp før vi fik medicinen.

Held og lykke

Oki hvad kommer det af ved du det? 

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

qp skriver:

Held og lykke

Jeg gav ham en pernodil for ca en halv time siden i håb om det ville give ham lidt ro og den har altså hjulpet nu hoster han ikke og han sover dybt mon det så stadig kan være det? 

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Jeg gav ham en pernodil for ca en halv time siden i håb om det ville give ham lidt ro og den har altså hjulpet nu hoster han ikke og han sover dybt mon det så stadig kan være det? 

Nu er det jo godt nok ikke mig du spørger, men det ved jeg godt nok heller ikke... Men synes alligevel, du skal snakke med lægen, for uanset hvad, så er der jo i hvert fald et eller andet.

Men AB kommer ofte i sådan noget fugtigt vejr, som vi har i øjeblikket... og når de så er så små, så er deres lunger jo ikke fuldt udviklet, og så får de nemmere sådan noget. Emma startede på spray i oktober, men skal forsøge at trappe ned i april... Forresten bliver de nemmere syge, når de har AB, måske det er det panodilen hjælper på...???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.