Ihh, lidt pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Risen

dorthemus skriver:

Jamen det tror jeg også de gør hvis man gerne vil vide det og de kan se det..men de bruger ikke lang tid på at lede og jeg bliver personligt lidt usikker når sygeplejersken siger, at det så ud til, at jeg ventede en pige...jeg ku ikke selv se det. På Scanningsklinikken var jeg slet ikke i tvivl og fik sågar et billede at lillepigens tissekone...haha

...Og dét må du godt hilse ham den stædige fra mig og sige 

Knus

hihi hvor godt ! så er der beviser på at det er en pige.. hehe.. Hvor fik du det lavet henne? Jeg har valgt www.scanningsklinikken.dk , fordi jeg så at de garanterer at finde kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

dorthemus

Risen skriver:

hihi hvor godt ! så er der beviser på at det er en pige.. hehe.. Hvor fik du det lavet henne? Jeg har valgt www.scanningsklinikken.dk , fordi jeg så at de garanterer at finde kønnet

Der fik jeg det også gjort...de er skide søde og dygtige  Du kan se "beviset" på mit indlæg "Runa i 21. uge" under Graviditet

Anmeld

18. januar 2010

Risen

dorthemus skriver:

Der fik jeg det også gjort...de er skide søde og dygtige  Du kan se "beviset" på mit indlæg "Runa i 21. uge" under Graviditet

hihi, fandt det lige frem.. Hvor er hun sød ! Kan jo slet ikke vente til i morgen når jeg ser det fine billede .. fantastisk ! Så du noget i 3D, læste at de godt kan finde på at bruge 3D hvis det ikke kan se det ordenligt.

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Risen skriver:

hihi, fandt det lige frem.. Hvor er hun sød ! Kan jo slet ikke vente til i morgen når jeg ser det fine billede .. fantastisk ! Så du noget i 3D, læste at de godt kan finde på at bruge 3D hvis det ikke kan se det ordenligt.

Tak  Nej men lillepigen er heller ikke genert, men en rigtig lille linselus..haha

Jeg skal have en 3D/4D scanning den 2. marts.

Glæder mig til at se billeder af jeres lille pige/mand

Anmeld

18. januar 2010

Risen

dorthemus skriver:

Tak  Nej men lillepigen er heller ikke genert, men en rigtig lille linselus..haha

Jeg skal have en 3D/4D scanning den 2. marts.

Glæder mig til at se billeder af jeres lille pige/mand

hehe.. En lille model .. Forresten flot navn! Runa ! I like

Skal nok lave en tråd i morgen med billeder etc. ;P

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Risen skriver:

hehe.. En lille model .. Forresten flot navn! Runa ! I like

Skal nok lave en tråd i morgen med billeder etc. ;P

Tak igen

Anmeld

19. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

NÅÅ Maria!

.....Jeg er SÅ spændt på at høre hvordan din tur ved klinikken gik?

Anmeld

19. januar 2010

smokin

VENTER SPÆNDT!!!

Anmeld

19. januar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

NÅÅ Maria!

.....Jeg er SÅ spændt på at høre hvordan din tur ved klinikken gik?

har lige oprettet en ny tråd søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.