Ihh, lidt pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Liljesilas

Tak det blir spændende at høre

Ja 11 år tak, jeg er ved at dø hehe. Ej jeg er bare så nysgerrig! Det er så øv at der kun er en scanningsklinik i Aalborg

Jeg må vente spændt, men det blir hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

lillemunk

Hej søde dig !
Jeg kunne ha fundet på det sammen hvis jeg altså ikke blev scannet hver 14 dag. og havde penge til det
Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig i din hule

Anmeld

18. januar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Tak det blir spændende at høre

Ja 11 år tak, jeg er ved at dø hehe. Ej jeg er bare så nysgerrig! Det er så øv at der kun er en scanningsklinik i Aalborg

Jeg må vente spændt, men det blir hårdt

ej hvor surt der kun er en.. hmm.. irriterende.. 

Du må endelig sige til når du har været til scanning! Spændende !

Anmeld

18. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Hej søde dig !
Jeg kunne ha fundet på det sammen hvis jeg altså ikke blev scannet hver 14 dag. og havde penge til det
Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig i din hule

Jo tak og i lige måde ! Nu må de da snart kunne fortælle kønnet på dine 2 små mirakler !

Anmeld

18. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Jo tak og i lige måde ! Nu må de da snart kunne fortælle kønnet på dine 2 små mirakler !

Smiler ja de skulle gerne være søde i morgen og bare sprede ben så vi kan se det....
Overlægen der scanner mig lovede at jeg ikke får lov til at gå før vi ved det..... Så jeg skal lige en tur ud og shoppe lidt tøj bagefter Har intet

Anmeld

18. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Smiler ja de skulle gerne være søde i morgen og bare sprede ben så vi kan se det....
Overlægen der scanner mig lovede at jeg ikke får lov til at gå før vi ved det..... Så jeg skal lige en tur ud og shoppe lidt tøj bagefter Har intet

ej hvor godt ! Endelig ! Glæder mig til at hører i morgen så !

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Risen skriver:

ihh, det er godt at hører. Må jeg lige fortælle ham den dumme når han kommer hjem fra arbejde. Han er nemlig overbevist om at de AlTiD fortæller kønnet til MD scanningen.. hehe..

Jamen det tror jeg også de gør hvis man gerne vil vide det og de kan se det..men de bruger ikke lang tid på at lede og jeg bliver personligt lidt usikker når sygeplejersken siger, at det så ud til, at jeg ventede en pige...jeg ku ikke selv se det. På Scanningsklinikken var jeg slet ikke i tvivl og fik sågar et billede at lillepigens tissekone...haha

...Og dét må du godt hilse ham den stædige fra mig og sige 

Knus

Anmeld

18. januar 2010

smokin

Bavianis skriver:

Koster en 4D scanning kun 500.-? Kan man få den lavet i Aalborg?? Og hvornår kan man se køn?

Der er altså ikke noget der hedder 4D scanning, det er fis og humbuk!!! Du kan ikke finde 4 dimisioner. De hedder 2 dimisioner og 3 dimisioner! Det andet er bare snyd!

Anmeld

18. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg mener faktisk at at hørt, at en 4D scanning er det samme som en 3D scanning. Det er noget med at det bliver til 4D når man filmer i 3D

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Jeg mener faktisk at at hørt, at en 4D scanning er det samme som en 3D scanning. Det er noget med at det bliver til 4D når man filmer i 3D

Præcis...4D er bevægelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.