Ihh, lidt pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.099 visninger
48 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Risen

Ja sys sku det er lidt pinligt..  er lige blevet 17 plus 0 og har kun to uger til MDscanningen, MEN så utålmodig som jeg er, har jeg bag min kærestes ryg ringet til privatscanningen for at få en tid til kønsscanning i morgen!!.. Kunne bare ikke lade vær ;P .. Min kæreste sys det er dumt og penge ud ad vinduet, og det er det måske også, men er bare så spændt og utålmodig.. Andre der har gjort dette ? Altså bestilt kønscanning før MD scannigen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

sbs78

Ja ja den kan jeg godt hoppe med på ha ha. Vi skal til køns scanning på søndag og vi skal til MD scanning den 9 Feb  Men det er nu også mere fordi, at vi ikke regner med at kunne få det afvide til MD. Kolding syghus har et ry for ikke at ville bruge tid på det  Min Mand synes også at det er tosset, men vi har også fået det afvide med begge pigerne, så selvfølgelig skal vi da også vide det denne her gang

Anmeld

18. januar 2010

FrkLarsen

You go girl 

Man behøver jo ikke altid lytte til hvad manden siger, og hold da op hvor er det spændende!! 

har du selv en fornemmelse af hvad det er du venter dig? 

11+2 (13+2)

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Risen skriver:

Ja sys sku det er lidt pinligt..  er lige blevet 17 plus 0 og har kun to uger til MDscanningen, MEN så utålmodig som jeg er, har jeg bag min kærestes ryg ringet til privatscanningen for at få en tid til kønsscanning i morgen!!.. Kunne bare ikke lade vær ;P .. Min kæreste sys det er dumt og penge ud ad vinduet, og det er det måske også, men er bare så spændt og utålmodig.. Andre der har gjort dette ? Altså bestilt kønscanning før MD scannigen ?

Har godt nok ikke gjort det inden MD-scanning, men Brian ville slet ikke med til 4d-scanningen (jeg ville ha' hele pakken) til at begynde med (det var bare noget pjat og spild af penge mv.), så jeg sagde til ham at det var hans eget valg, men at jeg selv tog afsted så og spurgte i stedet min veninde om hun ville med og det ville hun men et par dage før scanningen ville han gerne med alligevel og det var en helt vildt dejlig oplevelse

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

Ha ha hvor godt. Hvorfor os vente  Det er jo så spændende  Glæder mig til at høre hvad der venter sig i mavsen  Hvad tror du selv det er?

Kram

Anmeld

18. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har det på præcis samme måde som dig!

Er idag 17+1 og har tid til MD-scanning om sølle 14 dage, men jeg kan simpelthen heller ikke vente med at vide kønnet, så jeg har også bestilt tid til en kønsscanning på fredag  Min mand synes også at det var lidt fjollet at bruge penge på, når nu der ikke er mere end 14 dage til MD - istedet får jeg denne kønsscanning i 3D af min søde mor, som heldigvis altid er så forstående

Anmeld

18. januar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Eej det har jeg også bare tænkt på

Jeg er 18+2 idag og jeg har den sidste uge haft sådan en uro i maven fordi jeg bare vil vide om det er en dreng eller pige...

Men så er det jeg blir nervøs for at få afvide den bette fejler noget på en anden klinik... Jeg skal til min MD scanning fredag d. 29/1 - om 11 dage. Jeg kan bare ikke vente

Anmeld

18. januar 2010

Risen

sbs78 skriver:

Ja ja den kan jeg godt hoppe med på ha ha. Vi skal til køns scanning på søndag og vi skal til MD scanning den 9 Feb  Men det er nu også mere fordi, at vi ikke regner med at kunne få det afvide til MD. Kolding syghus har et ry for ikke at ville bruge tid på det  Min Mand synes også at det er tosset, men vi har også fået det afvide med begge pigerne, så selvfølgelig skal vi da også vide det denne her gang

arh hvor er det godt at hører at jeg ikke en den eneste utålmodige hehe.. Ja ha også hørt at det ikke er altid de gider at sige hvad kønnet er, så tænkte ej så må jeg sku ofre de 500 kroner ;P..

Anmeld

18. januar 2010

Risen

FrkLarsen skriver:

You go girl 

Man behøver jo ikke altid lytte til hvad manden siger, og hold da op hvor er det spændende!! 

har du selv en fornemmelse af hvad det er du venter dig? 

11+2 (13+2)

Ja det er så spændende Bare træls med en kæreste der sys det er latterligt .. meeen sys fandme godt jeg kan give en lille gave til mig selv efter 17 uger med kvalme og smerte ..

Jeg troede at det var en dreng i starten , meen drømte at jeg fik en lille pige, så er meget i tvivl..

Anmeld

18. januar 2010

Risen

LotteGabriella skriver:

Har godt nok ikke gjort det inden MD-scanning, men Brian ville slet ikke med til 4d-scanningen (jeg ville ha' hele pakken) til at begynde med (det var bare noget pjat og spild af penge mv.), så jeg sagde til ham at det var hans eget valg, men at jeg selv tog afsted så og spurgte i stedet min veninde om hun ville med og det ville hun men et par dage før scanningen ville han gerne med alligevel og det var en helt vildt dejlig oplevelse

hehe.. han kunne ikke lade vær..  ej hvor godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.