Ihh, lidt pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Cris

Jeg kan godt forstå dig, meeeeen... jeg kan også forstå din kæreste   Men hvis det er det, du har behov for, så må du gøre det.

Cris (som ikke vidste hendes to babyens køn i maven og det var heeeeeeelt fantastisk, da de kom på min mave og kunne se dem og hvem de var)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Risen

DianaMoar skriver:

Ha ha hvor godt. Hvorfor os vente  Det er jo så spændende  Glæder mig til at høre hvad der venter sig i mavsen  Hvad tror du selv det er?

Kram

ja det er bare så spændende.. er i total hullahopla ! aner faktisk ikke rigtig hvad det er .. er kommet så meget i tvivl.. Der er pres fra familien om at det skal blive en pige ..  Men nu må vi se, det er ikke altid man kan gøre alle tilfredse..

Anmeld

18. januar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Jeg har det på præcis samme måde som dig!

Er idag 17+1 og har tid til MD-scanning om sølle 14 dage, men jeg kan simpelthen heller ikke vente med at vide kønnet, så jeg har også bestilt tid til en kønsscanning på fredag  Min mand synes også at det var lidt fjollet at bruge penge på, når nu der ikke er mere end 14 dage til MD - istedet får jeg denne kønsscanning i 3D af min søde mor, som heldigvis altid er så forstående

arh hvor lækkert med 3D scanning.. Skal du det nu ? eller er det ikke i uge 27 man siger at det er godt ??

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

Risen skriver:

ja det er bare så spændende.. er i total hullahopla ! aner faktisk ikke rigtig hvad det er .. er kommet så meget i tvivl.. Der er pres fra familien om at det skal blive en pige ..  Men nu må vi se, det er ikke altid man kan gøre alle tilfredse..

Pige eller dreng lige vidunderlige er de  

Anmeld

18. januar 2010

Risen

DianaMoar skriver:

Pige eller dreng lige vidunderlige er de  

ja det er de Kæresten og jeg er også ligeglade så længe der er en bæbs

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

Koster en 4D scanning kun 500.-? Kan man få den lavet i Aalborg?? Og hvornår kan man se køn?

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Risen skriver:

Ja sys sku det er lidt pinligt..  er lige blevet 17 plus 0 og har kun to uger til MDscanningen, MEN så utålmodig som jeg er, har jeg bag min kærestes ryg ringet til privatscanningen for at få en tid til kønsscanning i morgen!!.. Kunne bare ikke lade vær ;P .. Min kæreste sys det er dumt og penge ud ad vinduet, og det er det måske også, men er bare så spændt og utålmodig.. Andre der har gjort dette ? Altså bestilt kønscanning før MD scannigen ?

Jeg synes ikke det er dumt  Til min MD-scanning var sygeplejersken ikke helt sikker på kønnet og hun var også lidt kort for hovedet  hendes koncentration var mest på om den lille fejlede noget - og det er jeg bestemt glad for at hun var - men jeg ville bare så gerne vide kønnet og jeg gik usikker derfra. Tre dage efter fik jeg en kønsscanning på Scanningsklinikken i KBH og det er jeg SÅ glad for  De tog sig rigtig god tid og jeg fik bekræftet, at det er en lille pige der gemmer sig i maven

De 500 kr. var godt givet ud!!

Knus og god fornøjelse i morgen.

Dorthe

22 + 1

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Risen skriver:

hehe.. han kunne ikke lade vær..  ej hvor godt..

jep han synes faktisk at det var en god oplevelse, det gjorde sådan så han fattede det lidt bedre, at der rent faktisk var en lille baby inde i min mave og jeg havde ret...det var en pige der gemte sig derinde....Brian var sikker på en dreng

Anmeld

18. januar 2010

Risen

dorthemus skriver:

Jeg synes ikke det er dumt  Til min MD-scanning var sygeplejersken ikke helt sikker på kønnet og hun var også lidt kort for hovedet  hendes koncentration var mest på om den lille fejlede noget - og det er jeg bestemt glad for at hun var - men jeg ville bare så gerne vide kønnet og jeg gik usikker derfra. Tre dage efter fik jeg en kønsscanning på Scanningsklinikken i KBH og det er jeg SÅ glad for  De tog sig rigtig god tid og jeg fik bekræftet, at det er en lille pige der gemmer sig i maven

De 500 kr. var godt givet ud!!

Knus og god fornøjelse i morgen.

Dorthe

22 + 1

ihh, det er godt at hører. Må jeg lige fortælle ham den dumme når han kommer hjem fra arbejde. Han er nemlig overbevist om at de AlTiD fortæller kønnet til MD scanningen.. hehe..

Anmeld

18. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeps, det skal jeg på fredag

....eller det vil sige, skal både 2D og 3D scannes.

Det kostede ikke meget mere for en 3D scanning nemlig. Også går jeg i øvrigt også rundt med en eller anden underlig tanke om, at ser man barnets køn, er det mere sikkert i 3D - men det er nok bare mig. Ihvert fald glæder jeg mig helt vildt til at få af vide om det er en lille dreng eller pige der ligger og gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.