Eva skriver:
og hvor tit er jeres børn hos dem?
Jeg ser min mor stort set hver dag...hun er Konrads børnehave og har været det snart et år, når jeg ikke lige har selvstudie...min ældste søn sover hos mine forældre i hvert fald to-tre gange om ugen og tit mere og bertram er der også til overnatning tit.
De to små er hos farmor og farfar en dag om ugen dog uden overnatning...
Jeg er så glad for det tætte forhold mine børn har til mien forældre og tænker at jeg er virkelig priviligeret.
Har lige skulle vælge praktiksted og takket være mine forældre kan jeg vælge inden for specielområdet, som jeg ønsker og slipper for børn og unge.
Men hvor tit og hvor meget er Jeres børn hos deres bedster og får de selv lov at vælge?
Knus Eva
Det er meget forskelligt:0)
Da Asta var lille og jeg var alenemor sås vi meget inden for hendes første leve år. Jeg var der tit i hele og halve weekender, og tog også gerne et par dage derude i løbet af ugen.
Da jeg startede på arbejde efter barsel var det til et job med en ugentlig aftenvagt og arbejde hver anden weekend, der hjalp min forældre mig og hvade hende hver tirsdag efter arbejde og hentede så mig på arbejde og kørte os hjem til os selv. Hver anden weekend hentede de hende fredag efter arbejde og så hentede de mig lørdag når jeg havde fri og kørte os hjem til os selv.
Så skiftede jeg arbejde og belv dagplejer, og så blev det mindre, da e så ikke havde hende i hverdagene mere. De ønskede det ikke selv mere, da de synes det var hårdt, og samtidig ville de heller at de kunne tage hende når jeg havde brug for pasning:0) Samtidig købte de også sommerhus, så nu er de væk hver weekend. Det hænder at de tager Asta med:0)
Så fandt jeg Kenny, og derefter er det blevet mindre igen, da vi jo nu har vores familie sammen.
Vil mene at Asta ser dem en gang om ugen, nogle gange kun i et kvarter, hvis vi lige kigger forbi hinanden, andre gange fordi hun gerne vil ud og være ved dem en eftermiddag og sådan. En det er meget meed forskel, der kan også nogle gange gå en måneds tid imellem.
Christina