Hvor tit ser i jeres forældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Heidi.

Vi ser min mor og hendes kæreste minimum en gang om uen. Vi ses enten fredag eller lørdag, til hygge og aftensmad. Hvis det er om lørdagen er det hele dagen vi er sammen med dem, det er enormt hyggeligt, og det betyder rigtig meget for mig, da jeg er min mor meget nær.

Min far ser vi osse ca en gang om ugen, men nogle gange flere gange, Efter han er blevet ramt af apropleksi, har han behov for vores hjælp. Og det er dejligt at vi ser ham, for jeg har i mange år ikke set min far særlig tit.

Rasmus´s forældre ser vi næsten aldrig.. men det gør nu heller ikke noget, for de siger os ikke rigtig noget..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Christinahr

Tja det svinger meget.

Min mor er den jeg og ungerne oftest ser. Jeg er studerende og hun har fri til middag hver dag. Vi er også tit ude og besøge dem eller omvendt - nogen uger 3 ange andre en, men i snit engang om ugen + pasning af ungerne efter behov. Jeg nyder også virkelig at min mor kan tage ungerne med hjem i mine eksamensperioder så de ikke behøver være der til fem i luk hvor faren kan hente dem.

Mine svigerforældre ser vi i snit hver tredje uge og det er fint

Anmeld

17. januar 2010

malou

Jeg ser mine forældre så tit det er muligt... inden jeg fik Victor drak jeg morgenkaffe hos dem hver dag inden jeg tog på arbejde. Og nu er de jo dagplejeforældre for Victor indtil han får en plads i vuggestuen her i malmø.. så jeg ser dem både om morgenen og når jeg henter... smiler... JEG ELSKER mine forældre overalt på jorden

knus malou

Anmeld

17. januar 2010

Muffinmus

mine forældre bor lidt længere væk end svigerne...så ser svigerne 2-3 gange om uge og mine forældre 1-3 gange om måneden.

Min børn er ikke hos dem så tit...