ja altså vi bor på sydfyn og min mor bor i Herlev i kbh, så der er (dejlig) langt imellem os og jeg har fundet ud af, at vores forhold er allerbedst med en betalingsbro imellem os 
vi ser dem altid lige når vi er i kbh og det er meget forskelligt hvornår vi er det, men der går i hvert fald altid et par måneder imellem. og så kommer de herned en gang imellem. der kan snildt gå nogle måneder imellem at vi ser dem.
jeg ved at hun ser min niece flere gange om ugen og passer hende en gang imellem. min søster siger, at det er liiige i overkanten at se dem så meget og min svoger er vist ved at hænge sig fordi det er SÅ meget. som bedsteforældre er de ekstremt overgearede, min mor og hendes mand, og selvom Carla syntes det er mægtig at have sådan et par tosser til at kravle rundt på gulvet og gøre alt hvad hun befaler, så er det meget belastende for os andre at være vidne til
jeg ved ikke om vi kommer til at se dem mere hvis vi får børn, men de bliver jo de eneste bedsteforældre, idet Sørens forældre er døde, så de kommer jo nok til at spille en stor rolle i ungernes liv.
Anmeld