Hvor tit ser i jeres forældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Heidi.

Vi ser min mor og hendes kæreste minimum en gang om uen. Vi ses enten fredag eller lørdag, til hygge og aftensmad. Hvis det er om lørdagen er det hele dagen vi er sammen med dem, det er enormt hyggeligt, og det betyder rigtig meget for mig, da jeg er min mor meget nær.

Min far ser vi osse ca en gang om ugen, men nogle gange flere gange, Efter han er blevet ramt af apropleksi, har han behov for vores hjælp. Og det er dejligt at vi ser ham, for jeg har i mange år ikke set min far særlig tit.

Rasmus´s forældre ser vi næsten aldrig.. men det gør nu heller ikke noget, for de siger os ikke rigtig noget..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Christinahr

Tja det svinger meget.

Min mor er den jeg og ungerne oftest ser. Jeg er studerende og hun har fri til middag hver dag. Vi er også tit ude og besøge dem eller omvendt - nogen uger 3 ange andre en, men i snit engang om ugen + pasning af ungerne efter behov. Jeg nyder også virkelig at min mor kan tage ungerne med hjem i mine eksamensperioder så de ikke behøver være der til fem i luk hvor faren kan hente dem.

Mine svigerforældre ser vi i snit hver tredje uge og det er fint

Anmeld

17. januar 2010

malou

Jeg ser mine forældre så tit det er muligt... inden jeg fik Victor drak jeg morgenkaffe hos dem hver dag inden jeg tog på arbejde. Og nu er de jo dagplejeforældre for Victor indtil han får en plads i vuggestuen her i malmø.. så jeg ser dem både om morgenen og når jeg henter... smiler... JEG ELSKER mine forældre overalt på jorden

knus malou

Anmeld

17. januar 2010

Muffinmus

mine forældre bor lidt længere væk end svigerne...så ser svigerne 2-3 gange om uge og mine forældre 1-3 gange om måneden.

Min børn er ikke hos dem så tit...

Måske hos mine forældre 1 gang hver 2-3 mdr, men vi mødes jo så inde i byen eller hos os andre dage. Har kun overnattet hos dem en gang. og kun den store.

Svigerne passer lidt oftere,måske 1 gang om måneden. Overnatnig har kun værew t 3 gange for den store og ingen for hende på 10,5 mdr.

Har ikke lyst til at mine børn skal sove ude tit...slet ikke, og heller ikke passes ude tit. 1 gang om måneden må være alt rigeligt og som regel kun 1-3 timer.

Anmeld

17. januar 2010

oo

ja altså vi bor på sydfyn og min mor bor i Herlev i kbh, så der er (dejlig) langt imellem os og jeg har fundet ud af, at vores forhold er allerbedst med en betalingsbro imellem os

vi ser dem altid lige når vi er i kbh og det er meget forskelligt hvornår vi er det, men der går i hvert fald altid et par måneder imellem. og så kommer de herned en gang imellem. der kan snildt gå nogle måneder imellem at vi ser dem.

jeg ved at hun ser min niece flere gange om ugen og passer hende en gang imellem. min søster siger, at det er liiige i overkanten at se dem så meget og min svoger er vist ved at hænge sig fordi det er SÅ meget. som bedsteforældre er de ekstremt overgearede, min mor og hendes mand, og selvom Carla syntes det er mægtig at have sådan et par tosser til at kravle rundt på gulvet og gøre alt hvad hun befaler, så er det meget belastende for os andre at være vidne til

jeg ved ikke om vi kommer til at se dem mere hvis vi får børn, men de bliver jo de eneste bedsteforældre, idet Sørens forældre er døde, så de kommer jo nok til at spille en stor rolle i ungernes liv.

Anmeld

17. januar 2010

Na-Wi

Eva skriver:

og hvor tit er jeres børn hos dem?

Jeg ser min mor stort set hver dag...hun er Konrads børnehave og har været det snart et år, når jeg ikke lige har selvstudie...min ældste søn sover hos mine forældre i hvert fald to-tre gange om ugen og tit mere og bertram er der også til overnatning tit.

De to små er hos farmor og farfar en dag om ugen dog uden overnatning...

Jeg er så glad for det tætte forhold mine børn har til mien forældre og tænker at jeg er virkelig priviligeret.

Har lige skulle vælge praktiksted og takket være mine forældre kan jeg vælge inden for specielområdet, som jeg ønsker og slipper for børn og unge.

Men hvor tit og hvor meget er Jeres børn hos deres bedster og får de selv lov at vælge?

Knus Eva

Vi ser mine forældre 1 gang om ugen ca, nogen gange lidt mere, det kommer lidt an på hvor meget overskud vi har livet er hårdt med et kolik barn

Mine kærestes forældre ser vi hele tiden, da vi bor hos dem til vores lejlighed er blevet bygget færdigt

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Jeg ser ikke ret tit mine forældre fordi de bor 50 km væk så vi ikke lige sådan støder på hinanden. Min søn har da været på weekend hos dem nogle gange, men det er ikke meget vi ses. Vi snakker så hver dag det er rart

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Jeg ser min mor mindst en gang om ugen og det er altid sammen med David. Hun bor 4 km fra os og faktisk næsten lige ved siden af mit arbejde...

Ser i øvrigt min bedstemor, altså Davids olde, ca lige så tit, men mindst hver anden uge - hun bor lidt længere væk...

Anmeld

17. januar 2010

CarinaSB

Jeg ser gerne min mor og hendes kæreste et par gange om ugen .. De har passet Noah 1 gang Min far og jeg er ved at bygge et far/datter forhold op igen da han ikk gad mig i 3 år .. men efter jeg fik Noah er han begyndt at vil snakke med mig igen .. ser ham vel i gang hver 14 dag .. 

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

Ca. en gang om aaret, men vi snakker og emailer hvis ikke hver dag, saa hver anden dag, saa det gaar lige. Men ikke ideelt naar nu vi har barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.