Nu bor begge hold bedsteforældre på Bornholm og vi bor i Norge, så det er ikke så tit.
Vi har boet i Norge i 1 år nu, og mine forældre har været her 5 gange og sviger har været her 2 gange. Vo har været hjemme på øen 4 gange.
Når de er her på besøg er det gerne en uge ad gangen, også udnytter vi altså en hver chance for at få dem passet og vi kan komme ud. Både for vores skyld men sørme også for tøsernes skyld.
Alma (4 år) har været på ferie en uge hos mine forældre alene, men Johanna (2år) har ikke endnu. Men nu må vi se når hun bliver 3 år om hun også kan komme på ferie.
Vi kan altid ringe til mine forældre (der begge er på efterløn) og bede om hjælp hvis det passer ind i deres planer. Sådan var det også da vi boede på sjælland. Mine svigerforældre arbejder, og viser hellere ikke det store iver selv, og jeg vil ikke trænge mig på, og min mand er bare en klovn til at spørge. men jeg ved at de helt sikkert vil hjælp hvis vi spurgte.
Tøserne har et rigtigt godt forhold til mine forældre, og selvfølgelig også til sviger, men de er nu tættest til mine forældre!
Jeg ville rigtig gerne have dem tættere på, men at flytte til Norge var et valg vi tog for at prøve noget andet, og vi har det så godt og har ikke fortrudt et sek.
Mine forældre kommer på besøg sidst i feb, og har tilbudt at tage tøserne med hjem, men nu får vi at se!
Knus Siber
Anmeld