jillkolsbjerg skriver:
Ja det gør jeg altså også, hvis man skal gå efter "reglerne" må man jo ingenting indtage....;-( Og helt ærlig så kan man altså blive lidt for regelrytter synes jeg, håber ikke jeg støder nogen, det er bare min holdning....;-) Hver sin mening;-) og VI har det da godt... og tror ikke vores forfædre levede såååå stramt;-) herhjemme spiser vi chili og hvidløg i det meste af vores mad.....og det er da næsten ikke til at undvære hvis det skal smage af noget;-)
knus jill
Synes bestemt man skal bruge sin fornuft, og ikke hænge sig i samtlige regler og restriktioner...alt med måde er også mit motto.
MEN...når det er sagt, så bliver jeg altid provokeret af "sådan gjorde man i gamle dage, og det er gået fint".
Vi lever altså ikke i den samme verden, som i "gamle dage".
Vores fødevarer er MEGET anderledes, vi er omgivet af kemikalier og andre produkter som man ikke havde i gamle dage - og det er først nu man seriøst er begyndt at undersøge hvordan det påvirker mennesket, vores sundhed og klima.
Det er ikke tænkt specifik i forhold til trådens overordnede emne, men generelt når folk vil sammenligne nutiden med fortiden...måtte bare ud med det! 
Anmeld