Helt ærligt... Allerede?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Ej, hvor vildt, tænk 3  vildt. Jeg ville også synes at 2 vare rigelig på en gang, men når du slet ikke ønskede flere, så er 2 jo mere en rigeligt

Smiler ja 3.... ja det kunne jeg slet ikke klare... så 2 er dejligt.
Har vænnet mig til tanken nu og glæder mig meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Smiler ja 3.... ja det kunne jeg slet ikke klare... så 2 er dejligt.
Har vænnet mig til tanken nu og glæder mig meget.

hvor er det bare godt at høre, men det lød nu også til at du glædede dig, da jeg først skrev med dig

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

hvor er det bare godt at høre, men det lød nu også til at du glædede dig, da jeg først skrev med dig

I starten var et chok og jeg glæde mig slet ikke og tænkte hvad er det for et valg jeg havde truffet.
Men Nu glæder jeg mig og glæder mig mere og mere for hver gang jeg har været til scanning og ser dem på skærmen.

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

I starten var et chok og jeg glæde mig slet ikke og tænkte hvad er det for et valg jeg havde truffet.
Men Nu glæder jeg mig og glæder mig mere og mere for hver gang jeg har været til scanning og ser dem på skærmen.

Jeg kan nu godt forstå at du fik et chok til at starte med, det er der ikke noget at sige til. Det er de færreste der forventer tvillinger, når de finder ud af at de er gravide

Dejligt at du glæder dig så meget nu, det gør dine piger forhåbenligt også?

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Jeg kan nu godt forstå at du fik et chok til at starte med, det er der ikke noget at sige til. Det er de færreste der forventer tvillinger, når de finder ud af at de er gravide

Dejligt at du glæder dig så meget nu, det gør dine piger forhåbenligt også?

Smiler ja de glæder sig meget.
Som den store sagde Mor du er så god.... nu skal vi ikke skændes over hvem der skal holde babyen nu har vi en hver
Meget sødt

Anmeld

18. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Smiler ja de glæder sig meget.
Som den store sagde Mor du er så god.... nu skal vi ikke skændes over hvem der skal holde babyen nu har vi en hver
Meget sødt

Ha ha alletideres   Den vargod.

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

moller84 skriver:

Det burde være ulovligt at være så heldig... er dybt misundelig.

Jeg har i det hele taget haft en meget nem graviditet uden kvalme, halsbrand, plukveer og hvad der ellers er af gener, og min fødsel tog under 6 timer fra vandet gik og veerne startede til Laura blev født SÅ heldigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.