Helt ærligt... Allerede?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

lillemunk

Mor til David skriver:

Hehe.. Jeg vil trods alt hellere have at der er to end at der slet ikke er nogen eller den er død (igen)!

Smiler ja det er sandt... jeg fik fortalt at der havde været 3 men at den ene var gået til....
Så efter som jeg slet ikke ønskede flere børn takker af med 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

LinLin

lillemunk skriver:

Smiler ja det er sandt... jeg fik fortalt at der havde været 3 men at den ene var gået til....

. Synes godt nok også at to på een gang lyder som rigeligt!

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Mor til David skriver:

Tak Men det er jo også meget nyt endnu...

Ja, men tænker at du har offenligt gjort det her inde og at jeg bare har over set det?

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Ej, hvor vildt, tænk 3  vildt. Jeg ville også synes at 2 vare rigelig på en gang, men når du slet ikke ønskede flere, så er 2 jo mere en rigeligt

Anmeld

17. januar 2010

moller84

Linda2009 skriver:

Jeg har slet ikke haft ventetøj, men kunne passe mine jeans helt frem til jeg fødte

Det burde være ulovligt at være så heldig... er dybt misundelig.

Anmeld

17. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I 23.uge forsøgte jeg at gå ud og købe mit første par ventebukser. Inden jeg blev gravid gik jeg og GLÆDEDE mig til at hoppe i ventetøj og synes at det var noget af det mest hyggelige, men da jeg så begyndte at vokse kunne jeg ikke tage mig sammen. I månedsvis brugte jeg bare en elastik i de gamle bukser og så lange trøjer ned over.  Indkøbsturen endte med at Niklas måtte eskortere småtudende mig ud af H&M i Stockholm fordi jeg bare SLET ikke kunne holde det ud... Jeg synes bukserne var så deforme og grimme at jeg slet ikke ville så meget som prøve et par... Tænk hvis de passede!!! 

2.gang gentog seancen sig og jeg fik tårer i øjnene da jeg så mamma-afdelingen. Jeg prøvede dog et enkelt par, med tårerne løbende ned af kinderne men flåede dem af igen med det samme og gik derfra med en Star Wars t-shirt i stedet for 

Til sidst kom en veninde forbi med sin lille søn og lagde diskret en bunke af hendes gamle ventetøj på spisebordet inden hun smuttede - deriblandt et par lidt skater-agtige mammalicious bukser - og de sad helt ok, selvom de overhovedet ikke er min stil, og dem har jeg brugt emd at par gravid-leggins lige siden og hvor ER det dog komfortabelt... Men det var altså først i uge 25 at jeg tog mig sammen... Hvem skulle have troet at det ville blive så grænseoverskridende for mig når jeg nu havde glædet mig så meget?

Kh

Rosa

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Winnie skriver:

Ja, men tænker at du har offenligt gjort det her inde og at jeg bare har over set det?

Har af to omgange lagt billede af graviditetstest. Den første var svagt positiv - så lagde en der var klart positiv ind ugen efter

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Mor til David skriver:

Har af to omgange lagt billede af graviditetstest. Den første var svagt positiv - så lagde en der var klart positiv ind ugen efter

Ja, det er det jeg mener, har bare ikke set dem, af en eller anden grund og så måtte jeg jo lige få sagt tillykke når jeg så endelig opdagede det

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Winnie skriver:

Ja, det er det jeg mener, har bare ikke set dem, af en eller anden grund og så måtte jeg jo lige få sagt tillykke når jeg så endelig opdagede det

Der er jo heldigvis så mange at sige tillykke til, så det er helt ok!

Kommer din baby ikke snart??

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Mor til David skriver:

Der er jo heldigvis så mange at sige tillykke til, så det er helt ok!

Kommer din baby ikke snart??

Det håber jeg da  Skal til JM på tirsdag og hun har snakket om hindeløsning, så måske det vil sætte noget i gang  

Nu må vi se, har et barn med fødselsdag i morgen, så vil gerne springe den over, men altså jeg bestemmer jo ikke, for så havde den været ude nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.