Helt ærligt... Allerede?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

lotte32

Det er mit 3. barn, og jeg måtte overgive mig til ventebukserne for en uge siden (uge 11)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

businesstigger

Da jeg var gravid med min søn hoppede jeg i ventebukser allerede uge 5-6 stk. Ku godt være i mine alm. bukser men de strammede bare HELT forkert følte jeg

Anmeld

17. januar 2010

Lise

Her i 2. graviditet var jeg også så tidligt mega oppustet. Men det var i juli, og der var dejligt vejr, så jeg gik i tunikaer, som jo samtidig kunne gemme det for dem der ikke skulle vide det endnu

Da jeg var i 8. uge mente min mor at jeg var så tyk at der da minimum måtte være to  Men der er altså bare en enkelt...

Anmeld

17. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har endnu ikke købt nogen, men nogen aftner strammer mine jeans. Så hopper jeg i mine scrubs (elsker mine scrubs og de er købt da jeg vejede 10 kg mere end jeg gør nu ).

Det er min anden graviditet og jeg er 15+3

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

Mor til David skriver:

Åh det lyder godt der er andre, der har været tidligt ude! Har ærligt talt følt mig lidt dum, for om morgenen kan man jo overhovedet ikke se noget... Men det er bare sådan nogle dejlige bukser at tage på over middag  Kan også huske at jeg brugte mine ventebukser længe efter fødslen af David

Hmmm nu skal jeg jo ikke skræmme dig...
jeg venter tvillinger og måtte meget tidligt i min graviditet ud og købe vente bukser, tror det var i uge 11.

Men man bliver normalt hurtigt større anden gang.

Anmeld

17. januar 2010

Corn

Jeg er stadig i mine gamle bukser.

Jeg er nu 16+2 og venter mit tredje barn.

Men det er lidt snyd, for det er nogle gamle bukser som jeg tabte mig ud af i 2008, så jeg vejede ca 10 kilo mere sidst jeg kunne passe de to par bukser jeg skifter imellem nu...

Og ventebukserne ligger klar og venter på mig.. Men glæder mig vildt til at skulle ud og shoppe nye... Og da jeg har termin midt i sommeren vil jeg også have nederdele og kjoler... Det har jeg ikke prøvet før med mine to vinterdrenge

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

lillemunk skriver:

Hmmm nu skal jeg jo ikke skræmme dig...
jeg venter tvillinger og måtte meget tidligt i min graviditet ud og købe vente bukser, tror det var i uge 11.

Men man bliver normalt hurtigt større anden gang.

Hehe.. Jeg vil trods alt hellere have at der er to end at der slet ikke er nogen eller den er død (igen)!

Anmeld

17. januar 2010

Mette-Marie

Dette er min anden graviditet. Jeg er 20+0 i dag og jeg kan stadigvæk passe mine alm. cowboybukser, men kun fordi bukserne er lavtaljerede. Så sent som i går bestilte jeg 2 par ventebukser. I min første graviditet hoppede jeg først i ventebukserne i uge 34.

/Mette 20+0

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Mor til David skriver:

Er kun uge 6 eller noget (kan ikke vide det endnu, eftersom det (jo) er sket efter SA), men i går købte jeg altså mine første ventebukser!!! Er så oppustet fra ved 14-15-tiden at jeg overhovedet ikke kan holde ud at have mine almindelige bukser knappet, så i stedet for at skulle rende rundt med åbne bukset har jeg altså købt sådan nogle...

Hvornår var I andre nødt til at hoppe over i ventebukser??

(er ærligt talt nervøs for at der skulle være mere end een, fordi jeg med David kunne passe almindeligt tøj frem til uge 13-14 stykker!)

Som de andre også skriver, anden gang vosker man generalt hurtigere end første og det vigtigste er ved at du føler dig tilpas

Jeg havde forresten slet ikke opdaget at du var blevet gravid, så tillykke med det

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Winnie skriver:

Som de andre også skriver, anden gang vosker man generalt hurtigere end første og det vigtigste er ved at du føler dig tilpas

Jeg havde forresten slet ikke opdaget at du var blevet gravid, så tillykke med det

Tak Men det er jo også meget nyt endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.