Helt ærligt... Allerede?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

LinLin

Er kun uge 6 eller noget (kan ikke vide det endnu, eftersom det (jo) er sket efter SA), men i går købte jeg altså mine første ventebukser!!! Er så oppustet fra ved 14-15-tiden at jeg overhovedet ikke kan holde ud at have mine almindelige bukser knappet, så i stedet for at skulle rende rundt med åbne bukset har jeg altså købt sådan nogle...

Hvornår var I andre nødt til at hoppe over i ventebukser??

(er ærligt talt nervøs for at der skulle være mere end een, fordi jeg med David kunne passe almindeligt tøj frem til uge 13-14 stykker!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

smokin

Mor til David skriver:

Er kun uge 6 eller noget (kan ikke vide det endnu, eftersom det (jo) er sket efter SA), men i går købte jeg altså mine første ventebukser!!! Er så oppustet fra ved 14-15-tiden at jeg overhovedet ikke kan holde ud at have mine almindelige bukser knappet, så i stedet for at skulle rende rundt med åbne bukset har jeg altså købt sådan nogle...

Hvornår var I andre nødt til at hoppe over i ventebukser??

(er ærligt talt nervøs for at der skulle være mere end een, fordi jeg med David kunne passe almindeligt tøj frem til uge 13-14 stykker!)

jeg købte mine første i uge 17

Anmeld

16. januar 2010

Enayia

Jeg kan ikke huske hvornår jeg præcis fik mine ud over det var ret sent. Men jeg fortryder jeg ikke købte dem noget før, for de er virkelig behagelige.

Tror jeg fik mine omkring uge 20-22 stykker.

Men husker godt hvor træls almindelige bukser er når de klemmer lidt forneden på maven, så jeg syntes da det er fint du har fået dig et par nu

Hilsen Enayia som kunne gå i ventebukser selv uden for graviditeten  Fnis

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For mig er det jo 4. graviditet. og jeg kan slet ikke være i mit tøj. Jeg føler mig SÅ oppustet... Jeg ved ikke om andre kan se det, men jeg skal bare IKKE have noget der strammer om maven og jeg kan selv se det meget...

Så det tror jeg altså sker...

Anmeld

16. januar 2010

BinaMor

jeg er i uge 8+6.

om aftenen knapper jeg lige bukseknappen op. om morgenen har jeg strygebrætsmave.

det er min 2. graviditet.

Anmeld

16. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bare rolig søde, jeg var ligeså hurtig ude som dig her i min 2.graviditet. Jeg led/lider også meget af oppustet mave over middag og til jeg går i seng

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Åh det lyder godt der er andre, der har været tidligt ude! Har ærligt talt følt mig lidt dum, for om morgenen kan man jo overhovedet ikke se noget... Men det er bare sådan nogle dejlige bukser at tage på over middag  Kan også huske at jeg brugte mine ventebukser længe efter fødslen af David

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Jeg har slet ikke haft ventetøj, men kunne passe mine jeans helt frem til jeg fødte

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Linda2009 skriver:

Jeg har slet ikke haft ventetøj, men kunne passe mine jeans helt frem til jeg fødte

Du ved ikke hvad du er gået glip af   Ventebukser er fantastiske!

Anmeld

16. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg måtte have været i uge 6 ca. da jeg var i London og ikke kunne knappe mine cowboybukser (Havde ugen før fået konstateret min gravilitet og var til scanning i uge 10, hvor vi troede uge 12.. Men til scanningen var jeg i mine første ventebukser

Så mellem uge 6 og 10 hoppede jeg i ventetøjet

Knus Sabrina 33+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.