Jeg er enig; der er en større mængde udflåd under graviditet. MEN jeg savner lidt at der er nogen der nævner at det kan være en god ide at prøve med mælkesyrebakterier, hvis du fornemmer at der er noget "i gære". Hvis der SKULLE være en lille ubalance i miljøet(som der nemt kan komme når man dyrker sex uden kondom), så er det ofte nok at tage en stikpille med mælkesyrebakterier inden sengetid (jeg bruger vivag der fås i matas og apoteket -har dem altid på lager og kan ikke huske hvornår jeg sidst behøvede en behandling mod svamp). Husk at mælkesyrebakterier er dem der til dagligt sikrer balancen i skeden og ligesom rådet med eddikevand sænker de pH'en så der bliver mere surt og mange gange er det nok til at undgå svamp og andre infektioner. Men selvfølgelig; hvis det ligefrem lugter dårligt eller bliver grønligt, så gå til lægen!
Hvad angår dine tests så er der ikke så megen tvivl om at du er gravid (eller var)når du har taget en positiv test. Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at få kæresten med til lægen den 25. -så går det nok op for ham, hvis du altså stadig er gravid.
Jeg håber at du kan bruge dette generelle råd, pøj med d. 25. jeg krydser fingre for dig. Marie.
Anmeld