udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

MichellaMalou

de har skfitet lidt,, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Risen

Christina -mor til elias! skriver:

tror sgu ikk det hjælper når lægen ikk engang selv vil tjekke om hun er gravid?? så vil nok heller ikk ha hende tjekket ved sådan en

nej det har du selvfølgelig ret i, men lægen kan vel ikke benægte en henvisning til et andet sted?  eller

Anmeld

17. januar 2010

Morie

Jeg er enig; der er en større mængde udflåd under graviditet. MEN jeg savner lidt at der er nogen der nævner at det kan være en god ide at prøve med mælkesyrebakterier, hvis du fornemmer at der er noget "i gære". Hvis der SKULLE være en lille ubalance i miljøet(som der nemt kan komme når man dyrker sex uden kondom), så er det ofte nok at tage en stikpille med mælkesyrebakterier inden sengetid (jeg bruger vivag der fås i matas og apoteket -har dem altid på lager og kan ikke huske hvornår jeg sidst behøvede en behandling mod svamp). Husk at mælkesyrebakterier er dem der til dagligt sikrer balancen i skeden  og ligesom rådet med eddikevand sænker de pH'en så der bliver mere surt og mange gange er det nok til at undgå svamp og andre infektioner. Men selvfølgelig; hvis det ligefrem lugter dårligt eller bliver grønligt, så gå til lægen! 

Hvad angår dine tests så er der ikke så megen tvivl om at du er gravid (eller var)når du har taget en positiv test. Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at få kæresten med til lægen den 25. -så går det nok op for ham, hvis du altså stadig er gravid.

Jeg håber at du kan bruge dette generelle råd, pøj med d. 25. jeg krydser fingre for dig. Marie.

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

det kan jeg godt lyder som en god ide,, (:

Anmeld

17. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Risen skriver:

nej det har du selvfølgelig ret i, men lægen kan vel ikke benægte en henvisning til et andet sted?  eller

ved jeg ik

Anmeld

17. januar 2010

RumlesMor

Heidi. skriver:

Det er da noget underligt noget at lægen ikke ville tjekke det med det samme. Man bliver da hverken mere eller mindre gravid af og vente

Da jeg selv fattede mistanke om min 2. graviditet  ringede jeg straks til min nye læge.

Fortalte at jeg var sikker på at jeg var gravid, men gerne ville have det bekræftet ved lægen. Men da jeg ikke havde regelmæssig mens ville hun godt have jeg ventede lidt..??

Forklarede at jeg havde taget en hjemmetest som var positiv, men gerne ville have det bekræftet ved hende - hvortil hun svarede at de brugte samme test ved lægen, så svaret ikke ville være anderledes.

Der var ingen støtte, hjælp eller råd at hente... Endte med at jeg skiftede læge!

Anmeld

17. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hold da op noget rod. (undeskyld jeg ikke holder mig til emnet)

Men Christina skriver at du kan være 11-12 uger henne. Ville det så ikke betyde at du har haft flere end en fraværende menstruationer??

I så fald kan jeg da ikke forstå hvorfor du ikke kan få en tid til lægen, det er jo bare en blodprøve!

Er du sikker på du virkelig gerne VIL være gravid, eller er det bare noget du har sat dig for at du SKAL være?

Undskyld hvis jeg støder dig. Men synes bare det hele lyder lidt mlrkeligt.

Anmeld

18. januar 2010

Ansemusen

Også meget udflåd her! Men det må man jo bare tage med oven i alle de andre deeejlige gener, hihi!

Min læge gav da også mig en tid med det samme! De vil da aldrig vente til man muligvis er 11-12 uger henne. Har jeg simpelthen aldrig hørt om før! De tjener jo endda også penge på hver patient de har til konsultation og der går jo intet af dem for at tilse dig. Synes du skal banke i bordet og insistere eller få dine forældre til at gøre det! For selvom du nu siger, at du ikke ønsker en abort, kan tingene godt se helt anderledes ud når du faktisk finder ud af at du ER gravid og så er det måske for sent. Du lyder ikke helt som om du har gjort dig så mange overvejelser omkring det, hvad med din skole, dine vaner under graviditeten? Er du stoppet med at drikke og evt. ryge osv? For ja, 4 positive tests betyder at du er gravid eller har været det og en ny kan jo hurtigt fortælle dig om du stadig er det. Den øgede mængde udflåd tyder jo på det! Der er mange overvejlser man skal gøre sig når man er gravid, så jo hurtigere du bliver overbevist ved lægen jo bedre!

Anmeld

18. januar 2010

MichellaMalou

RikkeØ skriver:

Hold da op noget rod. (undeskyld jeg ikke holder mig til emnet)

Men Christina skriver at du kan være 11-12 uger henne. Ville det så ikke betyde at du har haft flere end en fraværende menstruationer??

I så fald kan jeg da ikke forstå hvorfor du ikke kan få en tid til lægen, det er jo bare en blodprøve!

Er du sikker på du virkelig gerne VIL være gravid, eller er det bare noget du har sat dig for at du SKAL være?

Undskyld hvis jeg støder dig. Men synes bare det hele lyder lidt mlrkeligt.

jeg blødte her den 23 december en lille smule i nogen dage,,

Anmeld

18. januar 2010

MichellaMalou

Ansemusen skriver:

Også meget udflåd her! Men det må man jo bare tage med oven i alle de andre deeejlige gener, hihi!

Min læge gav da også mig en tid med det samme! De vil da aldrig vente til man muligvis er 11-12 uger henne. Har jeg simpelthen aldrig hørt om før! De tjener jo endda også penge på hver patient de har til konsultation og der går jo intet af dem for at tilse dig. Synes du skal banke i bordet og insistere eller få dine forældre til at gøre det! For selvom du nu siger, at du ikke ønsker en abort, kan tingene godt se helt anderledes ud når du faktisk finder ud af at du ER gravid og så er det måske for sent. Du lyder ikke helt som om du har gjort dig så mange overvejelser omkring det, hvad med din skole, dine vaner under graviditeten? Er du stoppet med at drikke og evt. ryge osv? For ja, 4 positive tests betyder at du er gravid eller har været det og en ny kan jo hurtigt fortælle dig om du stadig er det. Den øgede mængde udflåd tyder jo på det! Der er mange overvejlser man skal gøre sig når man er gravid, så jo hurtigere du bliver overbevist ved lægen jo bedre!

jeg er stoppede med at ryge og drikke for over et år siden,, jeg bor ikk hos mine forældre mere har jeg ikk gjort længe jeg bor sammen med min kæreste,, vil stadig gå i skole til jeg skal føde,, også kan jeg gå på barsel der og komme tilbage til der hvor jeg sluttede også tag resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.