udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

MichellaMalou

Caroline86 skriver:

hvornår har du sidst taget en test, søde? det må da være længe siden nu?

Synes du skal tage en ny, og vis resultatet til kæresten... Er da noget underligt noget at han ikke tror på det

jaa det er noget tid siden nu,, men i sommers da det skete stod han og gloede på fire teste som var positive ,, og troede stadig ikk på det,, såå tror ikk det ændre sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

MichellaMalou

Caroline86 skriver:

hvornår har du sidst taget en test, søde? det må da være længe siden nu?

Synes du skal tage en ny, og vis resultatet til kæresten... Er da noget underligt noget at han ikke tror på det

jaa det er noget tid siden nu,, men i sommers da det skete stod han og gloede på fire teste som var positive ,, og troede stadig ikk på det,, såå tror ikk det ændre sig

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
frk.Quaade skriver:

hmm.. hvad pokker skal der så til for at han tror på det?

Ang. dit udflåd synes jeg du skal tale med lægen om at få en kur mod svamp - det behøver ikke lugte for at det er svamp, så måske det hjælper dig Ellers er trusseindlæg nok vejen frem!

Anmeld

15. januar 2010

MichellaMalou

før jeg går til lægen måske,,  ved det ikk

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

frk.Quaade skriver:

hehe min kæreste tror ikk på jeg er gravid,,, 

Tror han stadigvæk ikke på det efter i har været til scanning eller var han ikke med ????

Anmeld

15. januar 2010

MichellaMalou

har jeg ikk været endnu har ikk været til lægen endnu for de ville vente og se om jg ville få min mens,, her den 8 eller den 23 ,,, før de egenlig ville noget 

Anmeld

16. januar 2010

Halbschön

frk.Quaade skriver:

har jeg ikk været endnu har ikk været til lægen endnu for de ville vente og se om jg ville få min mens,, her den 8 eller den 23 ,,, før de egenlig ville noget 

Ville de ikke teste dig med det samme? Da jeg fattede mistanke om graviditet, tog jeg en test om aftenen og gik i panik da der var to streger, ringede til lægen næste morgen og fik en tid med det samme for at få bekræftet min graviditet..

- Renée

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Jeg fødte for snart 1 år siden, under gravidditeten havde jeg meget udflåd, nu efter 1 år, ja der har jeg ligeså meget stadig...

Lægen siger det er normalt og kun godt... Hmm... Tænker jeg bare...

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

Renée88 skriver:

Ville de ikke teste dig med det samme? Da jeg fattede mistanke om graviditet, tog jeg en test om aftenen og gik i panik da der var to streger, ringede til lægen næste morgen og fik en tid med det samme for at få bekræftet min graviditet..

- Renée

nej det ville de ikk :s de ville vente og se om jeg fik min mens her den 8 eller 23 og den er ikk dukket op endnu ,,

Anmeld

17. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

syns sgu det noget underligt noget! har aldrig hørt det før!! fik gså tid med det samme! mandag morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.