udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Enayia

jeg har et gammelt "husråd" som er brugt gennem flere generationer netop mod udflåd.

Vask dig mellem benene med eddike blandet op med vand. Det har vi altid gjort i vores familie, og de fleste af os har det faktisk næsten aldrig. Så jeg vil mene det hjælper. Isåfald er det vel et forsøg værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

MichellaMalou

jaa jeg synes ´sgu os det er underligt,,

Anmeld

17. januar 2010

Halbschön

frk.Quaade skriver:

nej det ville de ikk :s de ville vente og se om jeg fik min mens her den 8 eller 23 og den er ikk dukket op endnu ,,

Ja synes da ogsåt lyder lidt underligt, som Christina skriver.. For hvis nu at man var uønsket gravid og ønskede en abort, som nogen jo gør, så skal der jo være tid til det... Og lad os nu sige du fik din mens d. 23 - så kan du jo godt være gravid alligevel?? Jeg havde to mens'er i min graviditet og derfor opdagede jeg det først i slutningen af 11.uge.

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

Renée88 skriver:

Ja synes da ogsåt lyder lidt underligt, som Christina skriver.. For hvis nu at man var uønsket gravid og ønskede en abort, som nogen jo gør, så skal der jo være tid til det... Og lad os nu sige du fik din mens d. 23 - så kan du jo godt være gravid alligevel?? Jeg havde to mens'er i min graviditet og derfor opdagede jeg det først i slutningen af 11.uge.

jaa men de spurgte mig dog os hvis jeg var om jeg ønskede abort hvor jeg sagde nej ,, såå der mente de at det godt kunne vente

Anmeld

17. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

kommer aldrig til og forstå seriøst du har vist det siden uge5-6 tykker og hvis det passer in termin ca så er du 11-12 uger når du skal til læge det umuligt! ja undskyld jeg siger det!

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

Christina -mor til elias! skriver:

kommer aldrig til og forstå seriøst du har vist det siden uge5-6 tykker og hvis det passer in termin ca så er du 11-12 uger når du skal til læge det umuligt! ja undskyld jeg siger det!

jaa men hvad vil du have jeg skal gøre?? skal starte i skole den dag jeg har fået tid og den rykker jeg for hvis jeg er gravid nu er jeg det jo os om en uge,, synes det er noget vigitgere at tag i skole første dag da man får mange nyttige oplysninger,,

Anmeld

17. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

frk.Quaade skriver:

jaa men hvad vil du have jeg skal gøre?? skal starte i skole den dag jeg har fået tid og den rykker jeg for hvis jeg er gravid nu er jeg det jo os om en uge,, synes det er noget vigitgere at tag i skole første dag da man får mange nyttige oplysninger,,

så må du sgu banke i boret længere er den ikk!!! eller selv tag en test igen!!! ja du bor langt væk fra en købmand så der noget hedder bus

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Det er da noget underligt noget at lægen ikke ville tjekke det med det samme. Man bliver da hverken mere eller mindre gravid af og vente

Nå men udflåd er normalt ved graviditet... Og ægløsning.

Hvis det var savamp ville det lugte og klø og være gulgrønt..

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Christina -mor til elias! skriver:

Jeg er HELT enig med dig...

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

jaa hvis der var stop steder herude også kører de som om de aldrig havde fået kører timer,, ,, men jeg vil altså gerne følge med i min skole,, også kan jeg tag til lægen efter nu skal ejg alligevel til prøver her i denne uge vi kommer ind i... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.