udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Risen

du må sku få en tid hos en anden læge, hvis du ikke selv gider at tage til købmanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

MichellaMalou

Risen skriver:

du må sku få en tid hos en anden læge, hvis du ikke selv gider at tage til købmanden?

en anden læge??? 

Anmeld

17. januar 2010

Risen

frk.Quaade skriver:

en anden læge??? 

ja en gynækolog for eksempel ?

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

Risen skriver:

ja en gynækolog for eksempel ?

koster det ikk penge eller?

Anmeld

17. januar 2010

Risen

frk.Quaade skriver:

koster det ikk penge eller?

nej du ringer til egen læge og beder ham/hende om at sende en henvisning og så ringer du og bestiller en tid hos gynækologen.. (sig det haster)

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

Risen skriver:

nej du ringer til egen læge og beder ham/hende om at sende en henvisning og så ringer du og bestiller en tid hos gynækologen.. (sig det haster)

arhg okay,, troede sådan noget kostet penge,, 

Anmeld

17. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Risen skriver:

tror sgu ikk det hjælper når lægen ikk engang selv vil tjekke om hun er gravid?? så vil nok heller ikk ha hende tjekket ved sådan en

Anmeld

17. januar 2010

LouiseNielsen

Kan da ikke passe du aldrig selv er inde i byen så du kan købe en test?

Hvor gammel er du, håber ik at støde dig, men du lyder ik ret gammel? Og egentlig heller ik særlig intersseret i om du venter dig? Jeg var hopper på cyklen selv i snestorm efter en test hvis jeg havde på fornemmelsen at jeg var gravid....

Kram

Louise 28+1

Anmeld

17. januar 2010

MichellaMalou

LouiseLarsen skriver:

Kan da ikke passe du aldrig selv er inde i byen så du kan købe en test?

Hvor gammel er du, håber ik at støde dig, men du lyder ik ret gammel? Og egentlig heller ik særlig intersseret i om du venter dig? Jeg var hopper på cyklen selv i snestorm efter en test hvis jeg havde på fornemmelsen at jeg var gravid....

Kram

Louise 28+1

jeg er 17 emn det var ikk lige mit spørgsmål vel det var om det var normalt at have meget udflåd jeg synes jeg har taget rigeligt tester,,,, har altså os noget andet og bruge penge på.. jeg venter med og se om jeg får mit lort,, og tror ikk rigitg på jeg er gravid,, og nej jeg må ikk cykle de 10 km det blir i det hele pga mit knæ ,,

Anmeld

17. januar 2010

LouiseNielsen

frk.Quaade skriver:

jeg er 17 emn det var ikk lige mit spørgsmål vel det var om det var normalt at have meget udflåd jeg synes jeg har taget rigeligt tester,,,, har altså os noget andet og bruge penge på.. jeg venter med og se om jeg får mit lort,, og tror ikk rigitg på jeg er gravid,, og nej jeg må ikk cykle de 10 km det blir i det hele pga mit knæ ,,

Jamen hvis de test viser du er gravid, så er der vel ikke så meget at tvivle på?

Men ja det er helt normalt at have meget udflåd under graviditeten.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.