Hjælp har fået juniorseng til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Muffinmus

Vi brugte liften til 3 mdr, efter det er lift ikke anbefalet fordi de har for lidt plads til at udfolde arme osv...

Så begge unger kom i tremmeseng ved 3 mdr alderen, absolut intet problem overhovedet:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

Hey girls,

Jeg er så heldig at have svigerforældre, der forkæler vores ufødte drenge helt vildt. De har fået et godt tilbud på 2 dejlige senge og købt dem - nu er problemet så bare, at selvom det er en tremmeseng til babyer - så er det altså i junior størrelse - sådan en der IKKE foldes ud efterhånden - den er foldet ud fra start, og så kan man så efterhånden fjerne tremmer og andet.

Meeeen... hvordan ville I gøre den til en tryg seng? Hvad er opskriften på en meget, meget tyk sengerand eller?

Hej Malene

Vil lage ud med en seng hvor de sov ved siden af hinannen først på tværs, da de så blev lidt større ved siden af hinannen på langs og da de var omkring 4 mdr fik de vær deres seng. Vi har aldring brugt lift, fordi pigerne havde brug for at kunne mærke hinannen. Jeg købt en tyk skumgummi senge rand, den har jeg lige skriftet ud med en alm. og de er 10mdr nu.

I stuen havde vi og har en stor kravlegård som vi fik lavet en madras til, så brugte vi den i sted for en vugge, kan varmt anbefales

Her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2010

3drenge

Her kan du købe en god tyk sengerend, har den selv og sønnike har sovet i sin tremmeseng på sit værelse fra han var 9 uger uden problemer. Han kunne også sagtens ha sovet i den fra starten, men ventede til han sov igennem, så vi var fri for, at rende frem og tilbage om natten

Har så haft en lille bitte babyseng i soveværelset til de første 9 uger, da der ikke var plads til tremmesengen. Ellers er liften også udmærket, der føler de sig som regel trygge i.

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=787

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

Vi har en Brio Sleep, den er 140 cm. lang og 70 cm. bred hvor en normal tremmeseng måler 120X60. Vi har puder, dukker og en ammepude i sengen til at gøre den lidt "mindre".

Her er der ligne nogle billeder af min sovende, Cirkeline hvor man kan se sengen:

Anmeld

15. januar 2010

Mca<3

Anja skriver:

Skulle netop til at skrive et lignende indlæg !!

Så vidt muligt ingen bamser, dyner eller puder i sengen hos baby  Kan desuden varmt anbefale en "sovepose" til de små pus, men nok mest når de begynder at have styrke nok til at sparke dynen af.

Jep   Præcis ,, Har selv en til lillemanden , den er uundværlig

Anmeld

15. januar 2010

Winnie

MORJESPERSEN skriver:

Hej Malene

Vil lage ud med en seng hvor de sov ved siden af hinannen først på tværs, da de så blev lidt større ved siden af hinannen på langs og da de var omkring 4 mdr fik de vær deres seng. Vi har aldring brugt lift, fordi pigerne havde brug for at kunne mærke hinannen. Jeg købt en tyk skumgummi senge rand, den har jeg lige skriftet ud med en alm. og de er 10mdr nu.

I stuen havde vi og har en stor kravlegård som vi fik lavet en madras til, så brugte vi den i sted for en vugge, kan varmt anbefales

Her er lidt billeder

Hej, Jeg troede at dette var normalen for tvillinger, så dejligt at se at det faktisk er nogen der gør sådan, for efterhånden som jeg læste indlæggene, begyndte jeg at tro at det kun var på TV.

Dejlige billeder af dine piger  

Kh Wiinie med 4 (næsten 5) "enkel" børn, som alle har sovet mest hos mor og far i den første tid

Anmeld

16. januar 2010

charlottekri

jeg har nogle venner, der tog en skummadras som de skar ud således at der blev en meget tyk "sengerand", altså nårmest et hul i en tyk skummadras i sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.