Hjælp har fået juniorseng til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Pige2009

Du kan også lægge ammepuden ned i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

DK

Måske tager jeg helt fejl, men er det ikke godt for sådan et par nye små tvillinger at sove sammen? Altså ved siden af hinanden? Så er det da super smart med en stor seng, hvor de begge kan ligge?

Knus Ditte, der kun siger dette af undren fordi det troede jeg de "skulle" i starten?? Jeg har ikke tvillinger, så det er meget plausibelt at jeg tager helt fejl!!!

Anmeld

14. januar 2010

mariamiss6

Malene84 skriver:

Men tænker, at... sover de ikke kun i liften i ca. 4-5 måneder - sengen er jo stadig mega, mega stor efter det. Men jo måske en god ide med fylde sengen ud med alt mulig  taaak

Ellers køb da en almindelig sengerand, og så bare spænd den rundt, så den står frit i benenden, men så langt oppe som du ønsker det skal være, for at sengen virker lille nok....

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

Lift til at starte med og så kan man købe en TYK sengerand som du kan bruge derefter.

Anmeld

14. januar 2010

Kløver

Tror mange i dag vælger junuorseng fra starten mm man har en vugge i familien(hvad jeg ved ihvertfald) brug liften til baby, de første måneder indtil de ikke kan ligge i liften mere

Anmeld

14. januar 2010

Ox.

Min datter er 5 måneder og sover i en prinsesse tremmeseng den ligger hun ganske fint i, hun startede med at ligge i den da hun var 4 måneder og der har ingen problemer været, og før det lå hun og puttede med mor og far

Anmeld

15. januar 2010

TbCp

Liva sov i liften i en vugge ved siden af vores seng i starten.

Da hun var 4 1/2 md. kom hun på eget værelse og over i en tremmeseng. Vi satte bare en sengerand på gjorde ikke andet for at gøre sengen mindre og hun sov rigtig godt i den.

Anmeld

15. januar 2010

Mca<3

Malene84 skriver:

Men tænker, at... sover de ikke kun i liften i ca. 4-5 måneder - sengen er jo stadig mega, mega stor efter det. Men jo måske en god ide med fylde sengen ud med alt mulig  taaak

Vil bare lige indskyde uden at have læst hele tråden  

Ser mange der foreslår at fylde sengen ud med puder, bamser og dyner når drengene er vokset ud af liften .. FORBUDT FORBUDT ,,Man skal forhindre vuggedød og må derfor ikke have hverken bamser . puder el ekstra dyner i sengen ...   Når de er vokset ud af liften kan de også sagtens lægge i de senge , det gør alle andre børn jo også

Anmeld

15. januar 2010

Malene84

Tutter skriver:

Hvor er sengene fra? Har en veninde, som netop leder lige efter den seng

Forresten, dejlig flot mave du har fået

haaiiii - og tusind tak. Jamen den er fra www.tøjbamsen.dk

Anmeld

15. januar 2010

Anja

Vil bare lige indskyde uden at have læst hele tråden  

Ser mange der foreslår at fylde sengen ud med puder, bamser og dyner når drengene er vokset ud af liften .. FORBUDT FORBUDT ,,Man skal forhindre vuggedød og må derfor ikke have hverken bamser . puder el ekstra dyner i sengen ...   Når de er vokset ud af liften kan de også sagtens lægge i de senge , det gør alle andre børn jo også

Skulle netop til at skrive et lignende indlæg !!

Så vidt muligt ingen bamser, dyner eller puder i sengen hos baby  Kan desuden varmt anbefale en "sovepose" til de små pus, men nok mest når de begynder at have styrke nok til at sparke dynen af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.