Hjælp har fået juniorseng til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Sisley

Malene84 skriver:

Ja den er 70 ' 140

Tror altså også jeg ville bruge liftene alligevel i første omgang og når de er store nok til at ligge i 60 x 120, er de vel også store nok til at ligge i en 70 x 140. Der kan selvfølgelig være noget med afstanden mellem tremmerne du lige skal måle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

Ja den er 70 ' 140

så er den ganske almindelig i str jo:0) men man kan købe sådan en sengeformindsker....

det er dg rart at have bebserne i liftene den første tid:0)

Anmeld

14. januar 2010

Malene84

RikkeØ skriver:

Jeg ville også foreslå lifte det første stykke tid.

Og derefter en sengerand, evt. nogle puder og nogle bamser.

Jeg ville ikke anbefale en sengehimmel, da det tiltrækker en masse støv og giver et dårligt "indeklima" i sengen.

ej hvor fedt, det har jeg aldrig hørt før - altså det med himlen, troede det var en must have

Anmeld

14. januar 2010

Mikkelmusen

14. januar 2010

SaNiNa

Nicklas har osse en juniorseng de første 2 måneder sov han i liften og da han kunne få benen oven siden på liften ko han ud af dem. lagde så vores ekstra dyne i bunden og nogle bamser så den ikke virkede så stor. nu dag hvor han er 7 måneder ligger der kun bamser i som han selv flytter rundt på. han sover i hele sengen "ligger aldrig sammen sted som han er blevet lagt"

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

ej hvor fedt, det har jeg aldrig hørt før - altså det med himlen, troede det var en must have

Nej, det er det bestemt ikke. Nok nærmere noget producenterne har fundet på for at tjene flere penge. Og så ser det jo sødt ud.

Insektnet og regnslag(især regnslag) i barnevognen skal man også forsøge at begrænse, da det igen gør at der er dårlig luft i barnevognen.

Og lad være med at sætte en stofble op for at skygge for solen, igen samme grund. Desuden har små børn godt af lidt ekstra D-vitamin fra solen

Anmeld

14. januar 2010

Malene84

RikkeØ skriver:

Nej, det er det bestemt ikke. Nok nærmere noget producenterne har fundet på for at tjene flere penge. Og så ser det jo sødt ud.

Insektnet og regnslag(især regnslag) i barnevognen skal man også forsøge at begrænse, da det igen gør at der er dårlig luft i barnevognen.

Og lad være med at sætte en stofble op for at skygge for solen, igen samme grund. Desuden har små børn godt af lidt ekstra D-vitamin fra solen

Hold daop, det er da dig jeg skal have med ud og shoppe kan jeg høre - jeg køber nemlig alt hvad jeg ser de andre har. haha. Kan jo spare en masse penge på dine gode råd

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Malene84 skriver:

Hold daop, det er da dig jeg skal have med ud og shoppe kan jeg høre - jeg køber nemlig alt hvad jeg ser de andre har. haha. Kan jo spare en masse penge på dine gode råd

Ja, ind imellem skal man lige tænke sig om inden man bare køber alt hvad de har i butikken. Især når man skal have tvillinger

Anmeld

14. januar 2010

Christinahr

Mine er vant til at sove i vores seng. Når den lille bliver puttet om aftenen eller sover i løbet af dagen er det i vores seng der er 180*200 og han sover rigtig godt alligevel

Anmeld

14. januar 2010

Becks

Malene84 skriver:

Hvor er sengene fra? Har en veninde, som netop leder lige efter den seng

Forresten, dejlig flot mave du har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.