Majastina skriver:
Nej nu må jeg lige... Ja jeg er chokeret... Hvor er jeg ked af at du skulle opleve det, at blive kaldt sådan nogle navne! Jeg er glad for, at vi herinde kan diskutere sådan nogle ting, og være uenige om sådan nogle emner uden at tale grimt til hinanden. Og det er jo kun godt og sundt ikke at være enige om alt. Og derfor er det dejligt, når folk tør sige deres mening på en pæn og civliseret måde ligesom det er tilfældet her, hvor Feluca09 mener en ting og du en anden, og det kan man jo sagtens uden af blive sure og kalde hinanden sådan noget.
Det gør mig egentlig glad at læse og se, at man kan sige sin mening, og at den respekteres også af folk, som ikke nødvendigvis er enig med hinanden, giver det mening? Jeg synes nemlig det er ret spændende at læse de mange forskellige holdninger der er til sådan et emne, hvor der er umuligt at sige hvad der er rigtigt og forkert.
ha ha ja det gav mening,tak men jeg overlever, har oplevet værre ting - men sådan er livet jo når man ikke vælger at leve det "normale" 
Ja er også glad for man kan diskutere pænt herinde.........
eller ja i ns gruppen 
Jeg har altså skrevet meget pænt på de forskellige grupper, men desværre kan folk ikke svarer pænt igen.. De bliver nok stødt over min holdning og mening..
synes ikke der er ytringsfrihed i dk, kun jantelov 
Men ski pyt er super duper glad for min mand og datter, og ingen kan vælte mig !
Gør bare ondt at se min mand blive ked af det (feks ham somalieren der gjorde det ved Kurt W ødelægger der jo for de andre)for nu hader alle somalier og nu er de alle terroister der skal smutte ud af dk... gav det mening? 
Men puhaaa mange emner at diskutere.. svinekød, kriminelle, islam, osv osv osv. Tror jeg skal skrive en bog eller blive politikker, har så mange ting jeg gerne ville ud med til FOLKET 

Var feks på kursus, hvor jeg fortalte "jeg var gift", så så de et billede af min datter og spurgte "hvor er hun fra?hun er da mørkere end dig" , jeg svarede " hendes far er fra somalia" . så siger en kvinde på 55 år "ej stakkels dig, du er gift med en somalia" !
Øhh blev helt mundlam? stakkel mig? ej stakkels dem der ikke tør åbne op, men sagde self ikke noget kun "jeg er lykkelig" og gik så, for fuck jeg blev ked af det......
ej ej nu blev det for langt - anyway er LYKKELIG.....