Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

Jeg syntes det dybt forkert af de ikke ikke vil servere svinekød...

jeg vil da gerne have min datter skal kunne få frikadeller elller pølser i vuggestuen... Så må de lave noget andet til de børn der ikke må få svinekød.

Jeg har i sidste uge holdt fødselsdag for feluca i vuggestuen, og var egentlig planen af jeg ville tage pølsehorn med, bla fordi feluca elsker dem...meeen så kom jeg i tanke om af der er to udlændinge på hendes stue..og ja i respekt for dem så måtte jeg jo finde på noget andet af tage med....

jeg syntes det er dybt tragisk af vi skal tage så meget hensyn og lave om på de vaner man normalt har....

stemmer helt klart for pølser og frikadeller i vuggestuen...

synes det er fedt de følger med "tiderne"

Pølsehorn med kylling, skulle du prøve at lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

NaFe

Jamen der tages jo hensyn til de børn der ikke spiser svinekød nu...de går altså ikke bare en hel dag uden mad fordi der laves frikadeller...

Jeg er fuldstændig forarvet over af så mange syntes det fint af vi skal afskaffe svinekød.. På felucas stue er de 2 udlændinge og 8 danske.... det vil sige vi skal lave det hele om for af gøre to børns forældre tilfredse... gud vor jeg syntes det er forkert....

Og nej..jeg gider da ikke lave kyllinge pølser eller kyllinge frikadeller... Og nej mit barn skal heller ikke have halal kød... Jeg bor i danmark, der spises der svin....og ja det fås os i vuggestuen.. med den respekt for andres religioner af der bliver serveret andet for det mindre tal der ikke må spise det.

Anmeld

14. januar 2010

mama09

Majastina skriver:

Det håber jeg da meget, at folk vil tage hensyn til. Jeg ser det lidt ligesom, at man også skal tage hensyn til det, hvis nogen ikke kan tåle et eller andet, eller hvis nu nogen er vegetarer, så ville jeg da også sørge for, at der var noget god til dem.

Lyder godt - ja der er jo mange forskellige hensyn og ta Håber de fleste har samme indstilling som dig

Anmeld

14. januar 2010

NaFe

Trinehw skriver:

synes det er fedt de følger med "tiderne"

Pølsehorn med kylling, skulle du prøve at lave

Hvilke tider er det vi følger med???

Jamen for mig er en pølse lavet af svinekød ikke kylling...

Der tages jo stort hensyn allerede nu, der serveres jo andet for de børn der ike må få svin...

Anmeld

14. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

Jamen der tages jo hensyn til de børn der ikke spiser svinekød nu...de går altså ikke bare en hel dag uden mad fordi der laves frikadeller...

Jeg er fuldstændig forarvet over af så mange syntes det fint af vi skal afskaffe svinekød.. På felucas stue er de 2 udlændinge og 8 danske.... det vil sige vi skal lave det hele om for af gøre to børns forældre tilfredse... gud vor jeg syntes det er forkert....

Og nej..jeg gider da ikke lave kyllinge pølser eller kyllinge frikadeller... Og nej mit barn skal heller ikke have halal kød... Jeg bor i danmark, der spises der svin....og ja det fås os i vuggestuen.. med den respekt for andres religioner af der bliver serveret andet for det mindre tal der ikke må spise det.

øhh gider ikke diskutere MEN har danske veninder der er medlem af PINSE kirken, og de siger der står i biblen at svinekød er forbudt - så de spiser ikke svin..

anyway svin federe - halal kød er lækkert og sundere.. men ski pyt din levemåde og min behøver jo være ens

Håber så i kan få en masse svin der hjemme istedet........

Anmeld

14. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

Der tages jo stort hensyn allerede nu, der serveres jo andet for de børn der ike må få svin...

Jeg følger tiderne, at vi er et multi land,  og derfor kan jeg ikke se forkerte i det.. Som sagt kan i jo spise svin hjemme.. Jo federe børn får det samme at spise - end 2 der sidder med noget helt andet, synes jeg....

Anmeld

14. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

og fint nok dine pølser er af svin.. hver vores smag

Anmeld

14. januar 2010

NaFe

Trinehw skriver:

øhh gider ikke diskutere MEN har danske veninder der er medlem af PINSE kirken, og de siger der står i biblen at svinekød er forbudt - så de spiser ikke svin..

anyway svin federe - halal kød er lækkert og sundere.. men ski pyt din levemåde og min behøver jo være ens

Håber så i kan få en masse svin der hjemme istedet........

Vil skam heller ikke diskuter... Respekter 100 % af folk lever på forskellig vis og spiser forskelligt...

Men jeg forstår ikke hvorfor det skal afskaffet, når der bliver taget hensyn til dem som ikke spiser svin, for selvfølgelig skal de da have noget andet.

Anmeld

14. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

Vil skam heller ikke diskuter... Respekter 100 % af folk lever på forskellig vis og spiser forskelligt...

Men jeg forstår ikke hvorfor det skal afskaffet, når der bliver taget hensyn til dem som ikke spiser svin, for selvfølgelig skal de da have noget andet.

yes yes Men kan godt se det smarte i at alle spiser det samme (istedet for feks min datter skal sidde og spise noget helt andet)

Anmeld

14. januar 2010

NaFe

Trinehw skriver:

Jeg følger tiderne, at vi er et multi land,  og derfor kan jeg ikke se forkerte i det.. Som sagt kan i jo spise svin hjemme.. Jo federe børn får det samme at spise - end 2 der sidder med noget helt andet, synes jeg....

Helt sikekrt er det da 100 gange bedre vis alle fik det samme af spise i vuggestuen..

Men i spiser jo halal regner jeg med?? og det vel alt kød der skal være det... Jeg vil jo ikke have feluca skal have halal... Så er det jo pludselig hende der skal tages hensyn til...

Igen vil jeg lige sige af jeg syntes det helt fint vi ikke har samme mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.