16 and pregnant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

wamse

Caroline86 skriver:

6 uger til terminen i dag Skal scannes her kl. 13 for at se om hun har vendt sig!

Ej det altså for vildt at du allerede er så langt henne Synes altså ikke det er ret lang tid siden, du ønskede at blive gravid Hvor bliver det spændende at høre, hvordan du oplevede fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

Ej det altså for vildt at du allerede er så langt henne Synes altså ikke det er ret lang tid siden, du ønskede at blive gravid Hvor bliver det spændende at høre, hvordan du oplevede fødslen.

jeg er også ret paf over at det er gået så stærkt! Er næsten et år siden jeg oprettede mig herinde Men det er skønt tiden er gået så stærkt... håber bare den går lidt langsommere når først jeg har født nok ikke så stor sandsynlighed for at det bliver sådan..hihi

Anmeld

15. januar 2010

wamse

Caroline86 skriver:

jeg er også ret paf over at det er gået så stærkt! Er næsten et år siden jeg oprettede mig herinde Men det er skønt tiden er gået så stærkt... håber bare den går lidt langsommere når først jeg har født nok ikke så stor sandsynlighed for at det bliver sådan..hihi

ha ha nej desværre, min ældste bliver 17 år i marts, og er altså næsten helt sikker på det var i går jeg mærkede ham i min mave Tiden går nogengange alt for stærkt

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

ha ha nej desværre, min ældste bliver 17 år i marts, og er altså næsten helt sikker på det var i går jeg mærkede ham i min mave Tiden går nogengange alt for stærkt

ja, det er jo det jeg mistænker

men men men... Vi må bare huske at nyde det hele, så vi ikke føler vi pludselig gik glip af noget

Anmeld

15. januar 2010

Ansemusen

Tjuhl skriver:

neeeeej...der er ikke nogen i teen mom der har en del børn

Nåh så forveksler jeg det med et andet dokumentarprogram om teenagemødre. Der er nemlig også det sødeste par, som har været sammen siden de var 13 tror jeg og nu er 18 og har 4 børn. Noget i den stil. Troede det var dem i talte om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.