16 and pregnant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Findusinde skriver:

Nemlig! Det er afsnit nr 6... Men forbered dig på at du nok kommer til at vræle.,.. Jeg vrælede det halve af afsnittet..

Jeg vræler over alt hehe... Så det skal nok ske... !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Findusinde

Zafir skriver:

Jeg vræler over alt hehe... Så det skal nok ske... !

Hihi, selvom jeg har født er mine hormoner stadig fuldstændig ude af kontrol..

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Findusinde skriver:

Hihi, selvom jeg har født er mine hormoner stadig fuldstændig ude af kontrol..

Det fortsætter for evigt. Før jeg blev mor, blev jeg ikke rørt af noget som helst. Efter kan jeg tude over de mindste ting i tv og lignene... :-S Så sådan er livet jo bare

Anmeld

14. januar 2010

Tynen

I kan se alle afsnittene her:

http://www.mtv.com/shows/16_and_pregnant/season_1/series.jhtml

Ellers er det på MTV søndag kl. 19, mener jeg

Anmeld

14. januar 2010

DK

Jeg har også set det afsnit. Jeg sad bare og fik helt ondt i maven over både at de skulle aflevere deres barn, men også hvis de nu fortrød og ikke ville alligevel, det ville bare have været så forfærdeligt for de nye forældre der jo stod i kulissen og GLÆDEDE sig helt vildt til at de skulle have deres barn med hjem.

Det var da super godt at de valgte at bortadoptere barnet. De havde jo begge helt ret i, at de nye forældre kunne tilbyde pigen helt andre muligheder end de selv kunne!!

Men pyhh det var et hårdt afsnit!!

Anmeld

14. januar 2010

LauraLW

Nu blev jeg også nødt til at se noget af det... er dog ikke noget til det omtalte afsnit endnu...

MEN ammer man ikke i USA? Det sidder jeg og undrer mig lidt over.

Anmeld

14. januar 2010

oo

LauraLW skriver:

Nu blev jeg også nødt til at se noget af det... er dog ikke noget til det omtalte afsnit endnu...

MEN ammer man ikke i USA? Det sidder jeg og undrer mig lidt over.

de taler om det med at amme i reunion afsnittet faktisk, og de fortæller at de allesammen valgte det fra pga smerterne. såe...jeg tror måske ikke det er noget man ligefrem opfordrer mødre til at gøre derovre...men jeg ved det ikke. til gengæld studsede jeg en del over den måde man holder babyen når den skal bøvse efter mad  her er det jo op på skulderen og så gå og klappe lidt på ryggen, men i serien holder de allesammen barnet foran sig med den ene hånd foran på halsen og læner babyen frem i den hånd, så det næsten blir kvælertagsagtigt, og så klapper de....er det overhovedet til at forstå, det jeg skriver anyway...jeg syntes bare det så makabert ud

Anmeld

14. januar 2010

LauraLW

Tjuhl skriver:

de taler om det med at amme i reunion afsnittet faktisk, og de fortæller at de allesammen valgte det fra pga smerterne. såe...jeg tror måske ikke det er noget man ligefrem opfordrer mødre til at gøre derovre...men jeg ved det ikke. til gengæld studsede jeg en del over den måde man holder babyen når den skal bøvse efter mad  her er det jo op på skulderen og så gå og klappe lidt på ryggen, men i serien holder de allesammen barnet foran sig med den ene hånd foran på halsen og læner babyen frem i den hånd, så det næsten blir kvælertagsagtigt, og så klapper de....er det overhovedet til at forstå, det jeg skriver anyway...jeg syntes bare det så makabert ud

jo jo, det lagde jeg også mærke til. Sjovt at det er så forskelligt. Men sad virkelig og undrede mig over det med amningen (har dog kun set de første to afsnit), da vi jo herhjemme virkelig bliver opfordret til at amme så meget som muligt.

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Trine, du skriver noget om reunionafsnit - hvor kan jeg se de første afsnit? Altså dem inden de føder (som jeg forstår det)...?

Anmeld

14. januar 2010

oo

Rosa skriver:

Trine, du skriver noget om reunionafsnit - hvor kan jeg se de første afsnit? Altså dem inden de føder (som jeg forstår det)...?

du kan se 16 and pregnant afsnittene her: http://www.mtv.com/shows/16_and_pregnant/season_1/video.jhtml?filter=fulleps

og så er reunion afsnittet det der hedder finale something something

og så kommer teen mom bagefter. du kan finde det hele ved at gå ind på mtv.com og holde musen over shows og så klikke på det program du vil se

i loooves my mtv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.