16 and pregnant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Findusinde skriver:

Jeps... Og det er gratis...

Tror da lige du fik reddet min barsel frem til fødslen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Moderator

Ejjj hvad FANDEN er det for en mor i afsnit 6???!!!! Grrrr hvor bliver jeg tosset!!!! Sådan som hun render rundt og skiftevis køber babytøj og vugge og bamser,  er sur, smækker med dørene og skaber sig - hun burde være STOLT af de unge!!!

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Waaaaaaaaaaaah

Sheize -  hvor er det hjerteskærende, hele den adoptionsseance... Tuder og tuder så Niklas blev helt forskrækket....

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Trine jeg KAN ikke se linket til Teen Mom... Hjælp...

Anmeld

14. januar 2010

Ansemusen

Nok mig der ikke helt har fanget den her, hihi, men bortadopterer de to fra 'Teen Mom'? Altså går ud fra at I mener det unge par som har en del børn og som har holdt sammen fra de var ikke ret gamle!?

De var bare så dejlige

Anmeld

15. januar 2010

oo

Ansemusen skriver:

Nok mig der ikke helt har fanget den her, hihi, men bortadopterer de to fra 'Teen Mom'? Altså går ud fra at I mener det unge par som har en del børn og som har holdt sammen fra de var ikke ret gamle!?

De var bare så dejlige

neeeeej...der er ikke nogen i teen mom der har en del børn

Anmeld

15. januar 2010

oo

Rosa skriver:

Trine jeg KAN ikke se linket til Teen Mom... Hjælp...

her søde Rosa...man blir hurtig afhængig ikke sandt? teen mom kører stadig, så det er kun de første 6 afsnit der er oppe. det kommer hver tirsdag på mtv i usa og kan ses på nettet onsdag eftermiddag (jæs jæs...overspringshandlinger der er nøje udregnet)

http://www.mtv.com/shows/teen_mom/series.jhtml

Anmeld

15. januar 2010

Findusinde

Caroline86 skriver:

Tror da lige du fik reddet min barsel frem til fødslen!

Super!! Alitd til tjeneste! Nu er der ikke længe til hva?

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

her søde Rosa...man blir hurtig afhængig ikke sandt? teen mom kører stadig, så det er kun de første 6 afsnit der er oppe. det kommer hver tirsdag på mtv i usa og kan ses på nettet onsdag eftermiddag (jæs jæs...overspringshandlinger der er nøje udregnet)

http://www.mtv.com/shows/teen_mom/series.jhtml

Tusind tak, jeg havde nemlig krise over hvordan jeg dog kunne lykkes med at tage ned på Lynfabrikken med bøger, labtop og min bedste intention om at skrive et par sider på specialet, og så alligevel komme hjem uden et skrevet ord - og her var løsningen jo så Pyyyyha, det var lige før jeg blev stresset...

Stort knus og kram

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Findusinde skriver:

Super!! Alitd til tjeneste! Nu er der ikke længe til hva?

6 uger til terminen i dag Skal scannes her kl. 13 for at se om hun har vendt sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.