Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Findusinde skriver: Jeps... Og det er gratis...
Jeps... Og det er gratis...
Tror da lige du fik reddet min barsel frem til fødslen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ejjj hvad FANDEN er det for en mor i afsnit 6???!!!! Grrrr hvor bliver jeg tosset!!!! Sådan som hun render rundt og skiftevis køber babytøj og vugge og bamser, er sur, smækker med dørene og skaber sig - hun burde være STOLT af de unge!!!
Waaaaaaaaaaaah
Sheize - hvor er det hjerteskærende, hele den adoptionsseance... Tuder og tuder så Niklas blev helt forskrækket....
Trine jeg KAN ikke se linket til Teen Mom... Hjælp...
Nok mig der ikke helt har fanget den her, hihi, men bortadopterer de to fra 'Teen Mom'? Altså går ud fra at I mener det unge par som har en del børn og som har holdt sammen fra de var ikke ret gamle!?
De var bare så dejlige
Ansemusen skriver: Nok mig der ikke helt har fanget den her, hihi, men bortadopterer de to fra 'Teen Mom'? Altså går ud fra at I mener det unge par som har en del børn og som har holdt sammen fra de var ikke ret gamle!? De var bare så dejlige
neeeeej...der er ikke nogen i teen mom der har en del børn
Rosa skriver: Trine jeg KAN ikke se linket til Teen Mom... Hjælp...
her søde Rosa...man blir hurtig afhængig ikke sandt? teen mom kører stadig, så det er kun de første 6 afsnit der er oppe. det kommer hver tirsdag på mtv i usa og kan ses på nettet onsdag eftermiddag (jæs jæs...overspringshandlinger der er nøje udregnet)
http://www.mtv.com/shows/teen_mom/series.jhtml
Caroline86 skriver: Tror da lige du fik reddet min barsel frem til fødslen!
Super!! Alitd til tjeneste! Nu er der ikke længe til hva?
Tjuhl skriver: her søde Rosa...man blir hurtig afhængig ikke sandt? teen mom kører stadig, så det er kun de første 6 afsnit der er oppe. det kommer hver tirsdag på mtv i usa og kan ses på nettet onsdag eftermiddag (jæs jæs...overspringshandlinger der er nøje udregnet) http://www.mtv.com/shows/teen_mom/series.jhtml
Tusind tak, jeg havde nemlig krise over hvordan jeg dog kunne lykkes med at tage ned på Lynfabrikken med bøger, labtop og min bedste intention om at skrive et par sider på specialet, og så alligevel komme hjem uden et skrevet ord - og her var løsningen jo så Pyyyyha, det var lige før jeg blev stresset...
Stort knus og kram
Findusinde skriver: Super!! Alitd til tjeneste! Nu er der ikke længe til hva?
6 uger til terminen i dag Skal scannes her kl. 13 for at se om hun har vendt sig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128