16 and pregnant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.330 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Findusinde

PUHA!!! Har lige set afsnittet nr 6 med hende der bortadoptere..

Ihh, har tudet siden faderen til barnet læste brevet op han havde skrevet til hans datter....

Ih altså! Ville egentlig ikke noget med indlægget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

9510

Der tudede jeg altså også

Anmeld

14. januar 2010

Findusinde

Ih, altså, det er jo så stort det de gør, og synes det er SÅ flot en beslutning de har taget for at give deres datter den bedst mulige barndom, en meget meget voksen beslutning.. Men puha hvor er jeg sur på moderen! Syns faderen til pigen var en rigtig drengerøv, men må sige at han vokser med opgaven... Ih har helt ondt af dem..

Anmeld

14. januar 2010

oo

de er det dejligste par de to...catelynn og tyler hedder de vist , jeg så lige nyeste afsnit af teen mom igår...det er helt hyggeligt at følge dem allesammen efter fødslen også

Anmeld

14. januar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

de er det dejligste par de to...catelynn og tyler hedder de vist , jeg så lige nyeste afsnit af teen mom igår...det er helt hyggeligt at følge dem allesammen efter fødslen også

Jep, det er det de hedder.. De er bare SÅ søde.. Skal lige til at se Reunion programmet, og så i gang med teen mom... Dejligt med en erstatning når DUM nu holder pause!

Anmeld

14. januar 2010

oo

Findusinde skriver:

Jep, det er det de hedder.. De er bare SÅ søde.. Skal lige til at se Reunion programmet, og så i gang med teen mom... Dejligt med en erstatning når DUM nu holder pause!

JEP! woow, forbered dig på tuderi ved reunion!!

Anmeld

14. januar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

JEP! woow, forbered dig på tuderi ved reunion!!

Åh gud! Skal jeg nu til at tude igen! Jeg kommer til at ligne en der har fået tæv!

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvad er det lige jeg er gået glip af?

Anmeld

14. januar 2010

Corn

Tjuhl skriver:

de er det dejligste par de to...catelynn og tyler hedder de vist ,

De er så seje, for selvom deres "støtter" og netværk siger de skal beholde barnet, så tør de at sige højt; hun skal ikke have et liv som jeg har haft.

Jeg vil vove at påstå at de to er de mest modne i den serie.

Anmeld

14. januar 2010

Findusinde

RikkeØ skriver:

Hvad er det lige jeg er gået glip af?

På mtv.com er der en serie der hedder 16 and pregnant.. Den amerikanske udgave af De unge mødre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.