144 online - i må da kunne sende mig noget vestøv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

UH, det må vi håbe på.. ... nu har hverken Brian eller jeg været besværlige børn og har hørt at det skulle være "arveligt", så krydser fingre for god amning og nogen dejlige timers nattesøvn ()

Den bruger Daniel og jeg også som trøst

Har du talt med jordemoder om igangsættelse og sådan noget endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

SHERO

Puster lige lidt vestøv din vej :-)

Nu må da da snart være vores tur :-D Jeg er heldigvis blevet bedt om at ringe til svangre i morgen eller fredag så jeg kan få en tid til igangsættelse senest søndag hvis der ikke sker noget, så dææælme rart at vide at man ikke får lov til at gå sådan her meget længere :-D

Krydser fingre og sendere vestøv :-)

(stakkels min mor fik lov at gå 7 uger over med mig )

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

Den bruger Daniel og jeg også som trøst

Har du talt med jordemoder om igangsættelse og sådan noget endnu?

Hehe.. ja man kan altid prøve at trøste sig med amme-stue historier som man ikke ved om er sande endnu

Vi skal til jordmoderen på fredag og snakke om igangsættelse, men håber han kommer inden.. jeg kunne have valgt at komme til jordmoder idag, men da det ikke er ved min egen jordmoder og ved en som jeg ikke helt bryder mig om valgte jeg at det skulle være fredag i stedet.. (Hvilket jeg er MEGET i tvivl om var det rette valg nu - da jeg virkelig ikke magter at skulle vente længere!)

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Hehe.. ja man kan altid prøve at trøste sig med amme-stue historier som man ikke ved om er sande endnu

Vi skal til jordmoderen på fredag og snakke om igangsættelse, men håber han kommer inden.. jeg kunne have valgt at komme til jordmoder idag, men da det ikke er ved min egen jordmoder og ved en som jeg ikke helt bryder mig om valgte jeg at det skulle være fredag i stedet.. (Hvilket jeg er MEGET i tvivl om var det rette valg nu - da jeg virkelig ikke magter at skulle vente længere!)

tror det er rarest at være hos sin egen jordemoder! Netop en som man er tryg ved og som kender en

Mon ikke igangsættelsesplanen ville blive den samme alligevel? det er sjældent de sætter igang lige op til weekenden jo, så det bliver nok mandag!? 

Men selvfølgelig komme han inden, helt af sig selv!

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Tullen85 skriver:

Puster lige lidt vestøv din vej :-)

Nu må da da snart være vores tur :-D Jeg er heldigvis blevet bedt om at ringe til svangre i morgen eller fredag så jeg kan få en tid til igangsættelse senest søndag hvis der ikke sker noget, så dææælme rart at vide at man ikke får lov til at gå sådan her meget længere :-D

Krydser fingre og sendere vestøv :-)

(stakkels min mor fik lov at gå 7 uger over med mig )

Ikke giv mig for meget, du har selv brug for det

Ej 7 uger  - det er satme vildt!!

Håber du selv føder inden, det vil være det bedste, og hurtigste

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

tror det er rarest at være hos sin egen jordemoder! Netop en som man er tryg ved og som kender en

Mon ikke igangsættelsesplanen ville blive den samme alligevel? det er sjældent de sætter igang lige op til weekenden jo, så det bliver nok mandag!? 

Men selvfølgelig komme han inden, helt af sig selv!

Jo det er det jeg tænker, at hvis jeg havde været afsted idag så ville jeg bare vente endnu længere på at skulle blive sat igang, og det ville nok heller ikke være bedre på tålmodigheden alligevel.. hehe..

Nu får han lige selv en sidste chance for at komme ud på egen hånd selv

Jo jeg er hvertfald blevet glad for min egen jordmoder, og hende jeg var ved sidst var bare så åndsfraværrende, hun blev ved med at kigge på uret, og kunne slet ikke give mig svar på de spørgsmål jeg havde mht. smertestillende..

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Jo det er det jeg tænker, at hvis jeg havde været afsted idag så ville jeg bare vente endnu længere på at skulle blive sat igang, og det ville nok heller ikke være bedre på tålmodigheden alligevel.. hehe..

Nu får han lige selv en sidste chance for at komme ud på egen hånd selv

Jo jeg er hvertfald blevet glad for min egen jordmoder, og hende jeg var ved sidst var bare så åndsfraværrende, hun blev ved med at kigge på uret, og kunne slet ikke give mig svar på de spørgsmål jeg havde mht. smertestillende..

synes det er så irriterende når man kommer hen til nogen der bare ikke har tid eller overskud til at passe deres arbejde

Men ja.. han skal nok komme ud lige om snart!

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

synes det er så irriterende når man kommer hen til nogen der bare ikke har tid eller overskud til at passe deres arbejde

Men ja.. han skal nok komme ud lige om snart!

Ja jeg kan slet ikk tage sådan noget.. jeg syntes jo det er vigtigt at være klar over hvilken slags smertestillende der tiltaler en mest når man er så tæt på termin, men tjah - godt jeg kan læse mig til det på internettet, ellers havde jeg nok været lidt lost..

Jah den lille basse er meeeere end velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.