144 online - i må da kunne sende mig noget vestøv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Vestøv kommer til dig  PUUUUUUUUUUUST .........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

***************VESTØV***************************

Sker der snart noget, eller hva' ?

Anmeld

12. januar 2010

Alína Hólm

puhaaa, forstår godt du ikke orker at vente,

VE STØV til diiig

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Rosa skriver:

***************VESTØV***************************

Sker der snart noget, eller hva' ?

nææ... ingenting sket endnu.. har ellers prøvet at holde mig aktiv med at lave en masse ting for ikke at tænke over det, men der sker bare intet endnu.. øv!...

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Og TAK alle sammen for aaaal den ve-støv, desværre ser det stadig ikke lige ud til at han har tænkt sig at komme ud til os endnu..

Anmeld

13. januar 2010

Jemion

Puster også lidt Vestøv til dig

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Og TAK alle sammen for aaaal den ve-støv, desværre ser det stadig ikke lige ud til at han har tænkt sig at komme ud til os endnu..

arhmen for pokker da! Så må vi prøve at råbe lidt af ham!

"UUUUUUUD babydreng! dine forældre (og alle vi andre) er utålmodige og glæder sig til at møde dig!!! Kom så bette prins"

og så lige et ekstra pust vestøv for at hjælpe ham lidt på vej

puuuuust

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

arhmen for pokker da! Så må vi prøve at råbe lidt af ham!

"UUUUUUUD babydreng! dine forældre (og alle vi andre) er utålmodige og glæder sig til at møde dig!!! Kom så bette prins"

og så lige et ekstra pust vestøv for at hjælpe ham lidt på vej

puuuuust

Hehe.. taaak .. nu må vi se om det virker ..

Brian har osse prøvet at snakke til ham gennem navlehullet og sige at nu må han godt tage sig sammen og komme ud.. hehe..

Med den opførsel han lægger for dagen, og absolut ikke hører efter hvad mor og far siger ser jeg ikke ligefrem frem til at han bliver teenager..

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Hehe.. taaak .. nu må vi se om det virker ..

Brian har osse prøvet at snakke til ham gennem navlehullet og sige at nu må han godt tage sig sammen og komme ud.. hehe..

Med den opførsel han lægger for dagen, og absolut ikke hører efter hvad mor og far siger ser jeg ikke ligefrem frem til at han bliver teenager..

haha... jeg har faktisk hørt at de tit er MEGET velopdragne udenfor mavsen hvis de ikke er det når de ligger derinde! Jeg håber det passer, for vores lille Laura er BESTEMT ikke velopdragen... hæhæ

Anmeld

13. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

haha... jeg har faktisk hørt at de tit er MEGET velopdragne udenfor mavsen hvis de ikke er det når de ligger derinde! Jeg håber det passer, for vores lille Laura er BESTEMT ikke velopdragen... hæhæ

UH, det må vi håbe på.. ... nu har hverken Brian eller jeg været besværlige børn og har hørt at det skulle være "arveligt", så krydser fingre for god amning og nogen dejlige timers nattesøvn ()

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.