Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som sagt, der er 144 online lige nu, og da jeg er syntes at lillemanden godt kan tage sig sammen og høre hvad mor siger og komme ud, men han er ikke helt med på det.
Så nu syntes jeg godt i ku få noget vestøv til at komme i min retning!
Knus og og på forhånd tak til dem der giver sig tid til at sende et lille pust i min retning
Katrine 40+5 <- Og ved at være RET utålmodig!!
DU MÅ GERNE SENDE MIG LIDT INDEN DU SMUTTER IGEN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KatrineR skriver: Ja som sagt, der er 144 online lige nu, og da jeg er syntes at lillemanden godt kan tage sig sammen og høre hvad mor siger og komme ud, men han er ikke helt med på det. Så nu syntes jeg godt i ku få noget vestøv til at komme i min retning! Knus og og på forhånd tak til dem der giver sig tid til at sende et lille pust i min retning Katrine 40+5 <- Og ved at være RET utålmodig!!
Ved ikke hvad vestøv er !
Men kan prøve at puste i din retning med ønske og håb for der snart sker noget
Held og lykke med det
PUUUUUSTER en masse ve-støv til dig
Malene 25+6
Har du ikke født endnu???????????!!!!!!!!!!!! Så kan jeg skisme godt forstå du er utålmodig
Nå ja - men så blæser jeg gerne massevis af vestøv i din retning
(måske vi skulle be' Henrik om en puste-smiley?)
Ok sender vestøv til dig , pust
Michael
Doh. nåå jah, Ve-støv, nu fatter jeg den Puste puste puste
PUUST PUUST EN MASSE VE-STØV!! ALT HVAD JEG KAN PUSTE..
Znuzke skriver: Har du ikke født endnu???????????!!!!!!!!!!!! Så kan jeg skisme godt forstå du er utålmodig Nå ja - men så blæser jeg gerne massevis af vestøv i din retning (måske vi skulle be' Henrik om en puste-smiley?)
Nej har jeg ikke, og med næsten ikke-eksisterende plukkeveer de sidste 3 dage er jeg ved at blive tosset i hovedet..
Ja en puste-smiley ville ikke være en tosset idag alligevel
Enayia skriver: Doh. nåå jah, Ve-støv, nu fatter jeg den Puste puste puste
Heh.. takker takker .. Ja jeg skulle nok have skrevet det med en bindestreg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128