Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
"Render rundt med en stor sæk og fanger så meget jeg kan - og tvinger kæresten til at samle det op der ryger på gulvet - ikke nemt at bukke sig ned mere jo!" HIHI...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg puuuuuuster også lige en masse vestøv i din retning...
Kan du så komme ud til mor og far så de kan fejre din fødselsdag, lillemand
Jeg har en masse tilovers fra da jeg fødte... Liva kom for tidligt så jeg har ikke brugt alt mit Så det får du lige + en ekstra bunke PPPUUUUSSSSSTTTTTT!!!!
Pust, pust, pust - vestøv til dig. Og et blidt puf i numsen til lillemanden.
KOM SÅ UUUUUD.
KatrineR skriver: Ja som sagt, der er 144 online lige nu, og da jeg er syntes at lillemanden godt kan tage sig sammen og høre hvad mor siger og komme ud, men han er ikke helt med på det. Så nu syntes jeg godt i ku få noget vestøv til at komme i min retning! Knus og og på forhånd tak til dem der giver sig tid til at sende et lille pust i min retning Katrine 40+5 <- Og ved at være RET utålmodig!! DU MÅ GERNE SENDE MIG LIDT INDEN DU SMUTTER IGEN
Ja som sagt, der er 144 online lige nu, og da jeg er syntes at lillemanden godt kan tage sig sammen og høre hvad mor siger og komme ud, men han er ikke helt med på det.
Så nu syntes jeg godt i ku få noget vestøv til at komme i min retning!
Knus og og på forhånd tak til dem der giver sig tid til at sende et lille pust i min retning
Katrine 40+5 <- Og ved at være RET utålmodig!!
DU MÅ GERNE SENDE MIG LIDT INDEN DU SMUTTER IGEN
Jeg sender hermed end masse vestøv afsted til dig...
En masse fra mig af.
Jeg sender en snestorm af ve-støv afsted til dig - PUST
Pyyyyh, ja det er ikke rart at gå så meget over, nåede op pp 41+5 og jeg var SÅ træt af det ..
Så nu får du en STOR omgang vestøv fra mig af, så du ikke skal det samme!
PUUUUUSTER og PUUUUSTER og PUUUUUSTER så jeg bliver helt blå i hovedet!!! En hel masse ve-støv sendt til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128